دریادار سیاری:

حضور در دریاهای آزاد مظهر اقتدار ارتش است

فرمانده نیروی دریایی ارتش حضور در دریاهای آزاد و نیروی راهبردی آن را مظهر اقتدار ارتش دانست و گفت: امروز دریاداران ما هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در حال انجام ماموریت هستند.
کد خبر: ۲۲۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷ - 25June 2014

حضور در دریاهای آزاد مظهر اقتدار ارتش است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر دریادار «حبیبالله سیاری» فرمانده نیروی دریایی ارتش ظهر امروز در مراسم جشن فارغالتحصیلی و اخذ درجه دانشآموزان دوره 182 شهید فربد آموزش تخصصهای دریایی رشت، با تاکید بر اینکه جو حاکم بر فضای آموزشی باید جو کاملا معنوی باشد، اظهار کرد: جوی که توجه به معنویت در آن وجود دارد ارتش را قویتر میکند و ما را در انجام ماموریتها آماده میسازد.

وی با تاکید بر اینکه انتظار ما از مربیان آموزشی این است که محیط آموزشی را مملو از معنویت سازند، افزود: باید وسایل کمک آموزشی به روز باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش حضور در دریاهای آزاد و نیروی راهبردی آن را مظهر اقتدار ارتش دانست و گفت: حضور در آبهای آزاد و دفاع از منابع و منافع جمهوری اسلامی ایران الزاماتی دارد که همگان باید به آن توجه کنند.

وی تربیت نیروی انسانی راهبردی را مورد تاکید قرار داد و گفت: حضور ایران در منطقه راهبردی، دریای سرخ، خط استوا، مدیترانه اقیانوس اطلس و آبهای آزاد دنیا نتیجه اقتدار نیروی انسانی است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش برخورداری از علم و دانش روز، عشق و علاقه کافی به آموزش را از ویژگیهای مربیان و اساتید نیروی دریای دانست و تصریح کرد: آموزش گیرندگان ما باید جای کسانی کار کنند که در مقابل استکبار جهانی سرافراز جنگیدند و قد علم کردند.

وی با تصریح بر اینکه منطقه ماموریت ما امروز گستردهتر شده است، افزود: امروز دریاداران ما هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای جمهوری اسلامی ایران در حال انجام ماموریت هستند.

دریادار سیاری افزایش بصریت در نیروها را مورد تاکید قرارداد و گفت: حرکت در مسیر اقتدار کشور و ادامه اینکه راه ما راه حسین(ع) است نیاز به بصیرت دارد.

وی خاطرنشان کرد: با تکیه بر علم و دانش و آگاهی خود باید تجهیزات نیروی دریای را کاربری و تخصصیتر کرد و دانش خود را متناسب علم روز برای تعمیر نگهداری و ساخت انواع یگانها و شناورها افزایش داد.

نظر شما
پربیننده ها