معاون فرهنگی ارتش:

القای تفکر شیعه‌ستیزی محصول اتاق‌های فکر صهیونیست‌هاست

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران القای تفکر شیعه‌ستیزی را محصول اتاق‌های فکر صهیونیست‌ها دانست.
کد خبر: ۲۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸ - 24June 2014

القای تفکر شیعه‌ستیزی محصول اتاق‌های فکر صهیونیست‌هاست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام «سید محمدرضا واحدی» معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در همایش روحانیون، معاونین نظامی و مسوولان فرهنگی تبلیغی عقیدتی سیاسی آجا در شمال غرب کشور افزود: روحانیون باید خود را به علوم روز، ابزارهای لازم و روز آمد تجهیز کنند و البته این حرف به معنای آن نیست که بهصورت تخصصی وارد حوزههای علمی شوند، بلکه به معنای فهم صحیح از پیشرفتها در حوزه­های مختلف علمی است.

وی با اشاره به مقوله جنگ نرم دشمن افزود: دشمنان سعی می کنند تا سرباز خود را در خانه خودمان پرورش دهند که بی تفاوت شدن مردم به امور دینی از این دست است و میتواند بدترین لطمهها را از داخل خانواده خودمان وارد کند.
 
واحدی، القای تفکر شیعهستیزی را محصول اتاقهای فکر صهیونیستها دانست و تغییر گفتمان تبلیغی در اعتقادها و باورهای مردم، ایجاد شبهه در فرهنگ انتظار و همچنین بی خاصیت کردن جایگاه مرجعیت را از دیگر محصولات این اتاق های فکر برشمرد.
 
معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش، مکانیسم، فنآوری و نیازهای تبلیغی را نسبت به گذشته متفاوت دانست و گفت: با جوانان امروز نمی توان با شیوه 40 سال پیش سخن گفت.
 
وی به عملکرد گروهک تروریستی داعش در تحول­ات عراق اشاره کرد و افزود: این گروهک خشن، بدوی و بی اصالت، کوچکتر از آن است که بخواهد برای ما تهدید باشد و با توجه به حضور و هوشیاری مدافعین اماکن مقدسه در عراق، نگران این مناطق و اماکن نیستیم، بلکه بیشتر با تبلیغات سوء و دروغ رسانههای تحت سلطه استکبار، نگران تغییر باورهای جوانانمان هستیم.
 
در ابتدای این همایش، امیر سرتیپ حشمتالله ملکیان، فرمانده قرارگاه شمالغرب ارتش، گزارشی از روند آمادگی ارتش در منطقه برای مقابله با هرگونه تهدید ارائه کرد.
نظر شما
پربیننده ها