امیر سرتیپ پوردستان خبر داد

هلاکت چند تن از اعضای گروهک تروریستی پژاک توسط سربازان نزاجا

فرمانده نیروی زمینی ارتش از هلاکت چند تن از اعضای گروهک تروریستی پژاک توسط سربازان این نیرو خبر داد.
کد خبر: ۲۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳ - 21June 2014

هلاکت چند تن از اعضای گروهک تروریستی پژاک توسط سربازان نزاجا

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ «احمد رضا پوردستان» فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفتوگو با باشگاه خبرنگاران از انهدام یکی از گروهکهای تروریستی پژاک که قصد وارد شدن به کشورمان را داشت، خبر داد. 

وی افزود: طی چند روز گذشته یک گروه چند نفره از گروهک تروریستی پژاک قصد ورود به کشور را داشتند که با هوشیاری سربازان شایسته، فداکار و فدایی ولایت نیروی زمینی، ضربه جبرانناپذیری به این گروهک تروریستی وارد شد.

امیر پوردستان تصریح کرد: گروهکی که با انواع و اقسام سلاحها قصد ورود به مرزهای ما را داشته و بنا داشت تا بستههای انفجاری را وارد کشور کند و حرکتهایی را انجام دهد، در بدو ورود با سربازان نیروی زمینی مواجه شد و ضربه سختی خورد.  

فرمانده نزاجا گفت: نفرات زیادی از این گروهک تروریستی کشته و زخمی شدند که نشان از استحکام و توانمندی و هوشیاری بالای سربازان نیروی زمینی در دفاع از مرزها دارد.  

وی افزود: امروز مرزها تقویت شدند و یگانهای ما پای کار هستند.

امیر پوردستان اظهار داشت: یگانهای نیروی زمینی در بخشهای وسیعی از مرزهای غرب و جنوب غربی کشور مستقر هستند و بحمدالله از قابلیت بسیار بالایی در دفاع از مرزها برخوردارند.  

فرمانده نزاجا خاطرنشان کرد: علاوه بر این، یگانهای پروازی ما در هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران مأموریت حمایت از مرزهای شمال غرب و جنوب شرق کشور و همه مرزها را به عهده دارد که با  پشتیبانی از یگانهای پیاده توانستهاند خدمات ارزشمندی را انجام دهند. 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار