سرلشکر دکتر فیروزآبادی در مراسم معارفه رئیس حفاظت اطلاعات ستاد کل:

آمریکا در مقابل ایران زانو زده است

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: امروز آمریکایی‌ها اعتراف کرده و پذیرفته‌اند که آمریکا در مقابل ایران زانو زده است.
کد خبر: ۲۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴ - 10June 2014

آمریکا در مقابل ایران زانو زده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از دفتر ویژه رییس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر بسیجی دکتر «سیدحسن فیروزآبادی» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان حفاظت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح در میان مقامات و مسئولان نیروهای مسلح، اظهار کرد: اینجا ستاد کل ولی امر مسلمین است؛ یعنی هم ستاد فرماندهی کل قوا و هم ستاد کل نیروهای مسلح است، فرمانده کل قوا هم ولایت فقیه است؛ یعنی یک نوح، کشتیبان ما است.

وی افزود: ما برای اسلام ناب و زمینهسازی ظهور منجی عالم بشریت و وارث تمام انبیا و اولیا کار میکنیم و امروز آمریکاییها ترویج میکنند که بگویند ایران دشمن و در مقابل ما است و مشکل ما در جهان، ایران است و این را با زبان هم میگویند و در آنجا هم که از گفتن پرهیز میکنند میگویند که ما ابر قدرت هستیم و ایران یک کشور است و در جایی دیگر هم اعتراف و قبول میکنند که ابرقدرت آمریکا در مقابل ایران زانو زده است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: خیلی شرایط حساسی است مردم دنیا در سایه انفاس قدسی حضرت امام (ره) تحت تاثیر قرار گرفتهاند، بشریت علقههایی با جمهوریاسلامی ایران و انقلاب اسلامی برقرار کرده است.

سرلشکر فیروزآبادی در ادامه با توجه به صدور انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی به فرهنگها و کشورهای مختلف با مدلهای مختلف صادر و آثارش هم پیدا شده است. یک روزی به این فکر میکردند که جنگ با جمهوری اسلامی ایران میتواند مثل عراق و افغانستان صورت گیرد، اما امروز میدانند این جنگ با جمهوری اسلامی نیست و دامنه جهانی را در بر میگیرد. بنابراین باید قدرت ما را از درون نابود کنند.

وی افزود: برای عملیات روانی نیز نیاز به عوامل نفوذی و جاسوسی دارند، رادیوهای بیگانه و ماهوارهها یک تصویر پیدا میکنند و از روی آن فیلم میسازند، یک خبر پیدا میکنند و از روی آن خبر، صدها شایعه میسازند و این به این دلیل است که قصد سست کردن مردم ما را دارند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تاکید کرد: به هر حال باتوجه به نقش جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر اقتدار نظامی و تسلیحات، دکترینها و تاکتیکها که هدف دشمن برای جاسوسی بود، امروز فرهنگ انقلاب اسلامی نیز هدف است. امروز عملیات روانی و شبکه سایبری نیز هدف محسوب میشود، ما باید استراتژی دشمن را بشناسیم.

سرلشکر فیروزآبادی در ادامه اظهار داشت: حضرت امام خامنهای عزیز در حرم امام(ره) فرمودند که در هر کشوری انتخابات صورت میگیرد، ۶۰ درصد مردم شرکت میکنند و رای میدهند و ۴۰ درصد شرکت نمیکنند، آمریکا روی ۴۰ درصد برنامهریزی میکند.

وی گفت: اما در ایران اول شبکه ایجاد میکنند بعد با در نظر گرفتن اینکه چه اندازه افراد به سمت آنها تمایل پیدا میکنند، وقتی که مشخص شد روی این جور افراد سرمایهگذاری میکنند.

سرلشکر فیروزآبادی افزود: مقام معظم رهبری همچنین میفرمایند هر که درمقابل حق و قانون سینه سپر کند، فتنه است، آمریکاییها دائما دنبال فتنهانگیزی هستند و قصد دارند درون جمهوری اسلامی ایران افرادی پیدا شوند که در مقابل جمهوری اسلامی بایستند. قضیه اجتماعات و دعوت به خیابانها امروز به عملیات نظامی دشمن تبدیل شده است و شکل سیاسی ندارند، اصلا عملیات نظامی دشمن با واژههای سیاسی صورت میگیرد چون از نظر نظامی دیگر توان آن را ندارند و از عهده مخارج آن بر نمیآید.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم، رئیس جدید سازمان حفاظت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح را معرفی کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار