اطلاعیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین بمناسبت سالگرد ارتحال امام

نیمه خرداد یادآور به سوگ نشستن ملتی در غم فراق رهبری است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اطلاعیه صادر کرد که در آن آمده است: نیمه خرداد یادآور به سوگ نشستن ملتی در غم فراق رهبری است.
کد خبر: ۲۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶ - 02June 2014

نیمه خرداد یادآور به سوگ نشستن ملتی در غم فراق رهبری است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین، در این اطلاعیه آمده است: امامی که با تمام وجود و اعتقاد راسخ خود در پای ایدئولوژی و مکتب خود ایستاد و طومار چند هزار ساله سلطنت طلبان و پهلویان را برای همیشه پیچید و عزت و بالندگی و ایران اسلامی، مزد مقاومت آن پیر جماران به مردم ایران اسلامی شد. 

این اطلاعیه میافزاید: آری! نیمه خرداد همواره یادآور عظیم ترین و جانکاه ترین سوگ تاریخ مردمانی است که پیوند ناگسستنی با امامشان داشتهاند. نیمه خرداد یادآور به سوگ نشستن ملتی در غم فراق رهبری است که نگاه نافذ و مشفقانهاش، تجلی ایمان به عنوان یگانه مسیر رستگاری بشر بود.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: امام خمینی مجاهد فی سبیل الله و عارفی روشن ضمیر بود که تنها راه نجات را راه مقاومت و مبارزه با جبهه استکبار میدانست و خود عامل بود و همواره در صحنه. 

در پایان این اطلاعیه آمده است: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطرهی امام عظیم الشأن و یادگاران آن حضرت و تجدید بیعت با خلف صالحش حضرت آیت الله امام خامنهای یگانه پرچمدار تشیع در جهان اسلام، اعلام میدارد یاد و خاطرهی امام راحلمان و راه نورانیشان تا ابد پر فروغ و جاودانه خواهد ماند و ملت ولایتمدار و خداجوی ایران اسلامی همواره قدردان مجاهدتهای عارف و مجاهد سفر کرده هستند و برای همیشه بر آن راه و مکتب وفادار خواهند ماند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار