شهرام شکوهی، بابک جهانبهش، مازیار فلاحی، بهنام صفوی و رضا یزدانی در جشنواره موسیقی مقاومت

این پنج خواننده علاوه بر اینکه دو قطعه با موضوع مقاومت می‌خوانند، قطعه سوم خود را از آثار برجسته خود انتخاب کرده‌اند.
کد خبر: ۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹ - 08August 2013

شهرام شکوهی، بابک جهانبهش، مازیار فلاحی، بهنام صفوی و رضا یزدانی در جشنواره موسیقی مقاومت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، روابط عمومی جشنواره موسیقی مقاومت اعلام کرد: شهرام شکوهی، بابک جهانبهش، مازیار فلاحی، بهنام صفوی و رضا یزدانی؛ خوانندگانی هستند که در این جشنواره روی صحنه میروند و برنامه اجرا می کنند.هر پنج خواننده مطرح پاپ کشورمان در قالب یک کنسرت مشترک کنار یکدیگر حضور خواهند داشت و برای علاقهمندان عرصه موسیقی هر کدام سه قطعه اجرا میکنند.

کنسرت مذکور برای نخستین بار درعرصه پاپ اجرا میشود. نکته بارز در این کنسرت، اجرای قطعاتی با موضوع مقاومت است. نظیر چنین برنامهای تاکنون در عرصه موسیقی و به ویژه موسیقی پاپ وجود نداشته و این پنج خواننده علاوه بر اینکه دو قطعه با موضوع مقاومت میخوانند، قطعه سوم خود را از آثار برجسته خود انتخاب کردهاند.

این کنسرت در دو سئانس به میزبانی برج میلاد تهران برگزار و بلیتفروشی آن نیز هفته آینده آغاز میشود. رایزنی مدیران جشنواره با چند خواننده دیگر عرصه پاپ برای برگزاری کنسرت همچنان  ادامه دارد که به محض کسب نتیجه مطلوب اخبار آن منتشر میشود.

دومین نشست خبری این رویداد هنری با حضور مسوولان برگزاری جشنواره، دوشنبه ۲۱ مردادماه ساعت ۱۱ در سالن کنفرانس سالن همایشهای برج میلاد برگزار میشود. در این نشست علاوه بر اعلام جدول اجراها، برنامههای جنبی، برنامههای ویژه و آخرین اتفاقات جشنواره در اختیار خبرنگاران رسانهها قرار میگیرد و کارتهای ویژه خبرنگاران تحویل داده خواهد شد.

پنجمین دوره جشنواره بینالمللی موسیقی مقاومت با حضور گروههای داخلی و خارجی، در سبکهای مختلف موسیقی از روز ۲۳ تا ۲۶ مردادماه برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها