سردار سلیمانی خبر داد

آغاز راهیان نور غرب همزمان با سالروز عملیات بازی دراز

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: نیمه اول اردیبهشت ماه، همزمان با سالروز عملیات بازی دراز راهیان نور غرب و شمال‌غرب آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶ - 21April 2014

آغاز راهیان نور غرب همزمان با سالروز عملیات بازی دراز

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "یعقوب سلیمانی" دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفتوگو با تسنیم، با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب گفت: جلسهای را در هفدهم فروردین۹۳ در کرمانشاه داشتیم و در آن برنامهریزی و هدف گذاریهای لازم صورت گرفته تا در نیمه اول اردیبهشت همزمان با سالروز عملیات بازی دراز اردوی راهیان نور غرب را برگزار کنیم.

وی افزود: جمعیت عظیمی هر ساله آنجا حضور پیدا میکنند و راهیان نور غرب و شمالغرب به حول و قوه الهی از آنجا کلید خواهد خورد. علاوه بر اینکه الان به صورت پراکنده و غیر رسمی آنجا زائران حضور پیدا میکنند. از نیمه اول اردیبهشت ماه به طور رسمی طی آیین و برنامهای که در قلههای بازی دراز محل شهدای عزیز و شهدای گمنام مدفون در آنجا برگزار میشود، شروع رسمی راهیان نور غرب و شمال غرب اعلام خواهد شد.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: امسال برنامهریزی شده که به امید خدا اهتمام جدیتری نسبت به زیر ساختها، توجه و اهتمام مضاعفتری در خصوص زیارتگاهها و یادمانهایی که آنجا هست، صورت بگیرد. نقشی که عملیاتها در دوران دفاع مقدس در کردستان و در غرب داشتهاند و با توجه به پیچیدگی این عملیاتها، تاثیرگذاری و حساسیتی که وجود داشت، روایتگری آنجا نیز حساسیت خود را دارد.

وی تاکید کرد: عملیاتها و قلل سر به فلک کشیده کردستان تعریف خواست خودش را در جنگ داشت و از سختیهای خاصی برخوردار بود. لذا روایتگری آنجا اگر درست صورت بگیرد، تاثیر خوبی بخصوص بر روی قشر جوان و نوجوان دارد.

نظر شما
پربیننده ها