سردار تنگسیری:

خبرنگاران با هنرمندی خود می‌توانند بهترین مدافعان کشور باشند

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بیان نقش جوانان و خبرنگاران در جبهه جنگ نرم و دفاع از میهن و کیان نظام جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: خبرنگاران افسران جنگ نرم در مقابله با دشمنان هستند.
کد خبر: ۱۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۴ - 20April 2014

خبرنگاران با هنرمندی خود می‌توانند بهترین مدافعان کشور باشند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، دریادار "علیرضا تنگسیری" جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در حاشیه بازدید خبرنگاران از رونمایی شبیه ساز شناورهای تندرو سپاه پاسداران در مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین(ع) اصفهان در گفتوگو با تسنیم اظهار کرد: امروز سلاح خبرنگاران برندهتر از سلاح یک رزمنده در میدان نبرد است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب قلم نیز به نوعی در میدان نبرد هستند و رسانهها با قلم، دوربین و به ویژه هنرمندی خود میتوانند بهترین دفاع را از کشور داشته باشند، افزود: امروز هم به فرموده رهبر معظم انقلاب، جوانان و به ویژه اصحاب رسانه افسران جنگ نرم هستند.

جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه در روزگاری در ایران آمریکاییها به ایرانیها اهانت میکردند، تصریح کرد: رفتار آمریکاییها با ایرانیها در آن زمان به صورتی بود که هیچگاه اینگونه با یک انسان برخورد نمیشود.

وی با اعتقاد بر اینکه جوانان امروز بدون دیدن این صحنهها از آمریکا تنفر دارند، بیان کرد: این مملکت از آن جوانان بوده و باید این قشر نسبت به رسانههای سمپاد و سمپاش بیاعتنا باشند و این رفتار رسانههای بیگانه به دلیل وحشت آنها از ایران و ایرانی است.

سردار تنگسیری با بیان اینکه برخلاف برخی از کشورهای منطقه مردم ایران امروز در کشوری زندگی میکنند که هیچ احدی حق زورگویی به آنها را ندارد، خاطرنشان کرد: این یک افتخار برای کشور و ملت است که که به جوانان به ارث رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند، گفت: امیدوارم که با قلم، بیان و سلاح خود از کشور دفاع کنید و اطمینان داشته باشید که در دنیا سر افراز هستید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار