مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد عنوان کرد

تلاش دشمن برای آلوده کردن افکار عمومی در مسائل فرهنگی

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: دشمن تلاش می‌کند افکارعمومی را به ویژه در مسائل فرهنگی آلوده و ما در مسائل اقتصادی دچار مشکل کند.
کد خبر: ۱۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳ - 20April 2014

تلاش دشمن برای آلوده کردن افکار عمومی در مسائل فرهنگی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، سرهنگ "محمد رجبی" مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزد در جلسه کارکنان آن اداره کل اظهار کرد: از سال ۱۳۷۸ نامگذاری سالها از سوی مقام معظم رهبری شروع شد که معظم له با توجه به مسائل کلان کشور خواستار توجه ویژه آحاد مردم و مسئولین به موضوع و نامگذاری آن سال شوند و دشمنان هم سرمایه گذاری کلانی انجام میدهند که منویات مقام معظم رهبری تحقق نیابد.

وی در همین راستا افزود: امسال هم که بنام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، دشمن تلاش میکند افکارعمومی را به ویژه در مسائل فرهنگی آلوده کند. تنها راه برون رفت و مقابله با دشمن این است که در مسیر الهی قرار گرفته و با عزم ملی و مدیریت جهادی و توکل به خداوند حرکت کرده و در نهایت پیروزی و نصرت با حق است.

سرهنگ محمد رجبی با بیان اینکه هدفگذاری و اولویتهای برنامهها باید از انسجام لازم برخوردار باشد، تصریح کرد: اثربخشی معنوی برنامههایی چون راهیان نور، تشییع و تدفین شهدای گمنام، ساخت المان و زیارتگاه برای شهدای گمنام، ابدی و جاویدان است و استقبال از شهدای گمنام در استان نیز موید این مطلب است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیتهایی همچون اساتید دانشگاه، رسانه، ائمه جمعه و جماعات، دانشجویان و دانشگاهیان، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و راویان باید صورت گیرد و مدیران دستگاههای اجرایی استان باید در نشر و اشاعه دوران طلایی هشت ساله هم افزایی کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزد در پایان اظهار امیدواری کرد: با نظم و وجدان کاری و پیگیری امور محوله بتوانیم در تمام شئون به اهداف خود برسیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار