سردار شریف:

دشمن جرات تهاجم به ایران را ندارد

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به قدرت نظامی کشور گفت: امروز ایران به قله‌ای از قدرت نظامی رسیده که دشمن جرات تهاجم به ما را ندارد.
کد خبر: ۱۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷ - 28February 2014

دشمن جرات تهاجم به ایران را ندارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار رمضان شریف، مسئول روابط عمومی کل سپاه، شامگاه پنجشنبه در همایش ایثار، جهاد و شهادت در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: شهدا شاهد و ناظر بر کردار و رفتار ما هستند.

وی با بیان اینکه دعوای دنیا با ما بر سر پیام انقلاب است، تصریح کرد: انقلاب و بنیانگذار آن پیام قرآن و پیامبر اکرم(ص) را عرضه کردند.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب اسلامی حرف جدیدی را به جامعه جهانی عرضه کرد، اذعان داشت: این حرف برگرفته از نظام اسلامی است.

شریف ادامه داد: ایران ظرف ۳۵ سال گذشته خبرسازترین کشور دنیا بوده است.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب بیشتر پزشکانی که در کشور طبابت میکردند هندی یا پاکستانی بودند، متذکر شد: امروز به برکت انقلاب علم پزشکی ما به مراتب بالایی دست یافته است.

مسئول روابط عمومی سپاه با اشاره به قدرت نظامی کشور افزود: امروز کشور به قلهای از قدرت نظامی رسیده که دشمن جرات تهاجم به ما را ندارد.

شریف ایران را تنها کشوری دانست که بیشترین فرمانده جنگ دیده را در یک جنگ واقعی دارد.

وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل تنها زبان قدرت را میفهمند، یادآور شد: تداوم انقلاب به سبب شناخت دشمن است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه دشمنان با هویت و پیام انقلاب مسئله دارند، اضافه کرد: دموکراسی تا جایی خوب است که منافع آمریکا را تامین کند.

شریف با بیان اینکه این انقلاب به سادگی به دست نیامده است، تصریح کرد: عنصر فرهنگ اسلامی، ایثارگری و وحدت اسلامی ضمیمه این انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران نشان دادند با بدترین دشمنان نیز مقابله میکنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار