توسط بسیج اساتید کشور؛

همایش اقتصاد مقاومتی و جایگاه بین‌المللی شدن قدرت جمهوری اسلامی برگزار می‌شود

همزمان با برگزاری هفدهمین اجلاس سالیانه اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، همایش «اقتصاد مقاومتی و جایگاه بین‌المللی شدن قدرت جمهوری اسلامی» در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ - 20August 2016

همایش اقتصاد مقاومتی و جایگاه بین‌المللی شدن قدرت جمهوری اسلامی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سازمان بسیج اساتید کشور همزمان با برگزاری هفدهمین اجلاس سالیانه اساتید بسیجی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور همایش «اقتصاد مقاومتی و جایگاه بین المللی شدن قدرت جمهوری اسلامی» را در روزهای 9 تا 12 شهریور با حضور بیش از 1000 نفر از استادان مراکز آموزش عالی کشور در محل مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیمای خراسان رضوی(صبا) برگزار میکند.

این همایش در قالب کارگروههای هشتگانه تخصصی اقتصاد مقاومتی و استقرار مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی دانشبنیان، اقتصاد مقاومتی و تجربههای بانکداری و مالی در جهان، اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فساد، اقتصاد مقاومتی و الزامات فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و عملکرد دولت و اقتصاد مقاومتی و الزامات تولید ملی پیشبینی شده است.

در این کارگروهها به ترتیب آیتالله صفایی بوشهری، علیرضا شاه میرزایی، مهدی رضوی، الیاس نادران، حجتالاسلام عبدالحسین خسروپناه، حجتالله عبدالملکی و حسن سبحانی به ایراد سخن میپردازند.

این اجلاس که با حضور آیتالله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه از ۹ تا ۱۲ شهریور در مشهد مقدس و با هدف تقویت پیوند و تعامل میان اساتید بسیجی کشور و ارتقای دانش عمومی آنها در موضوعات مهم روز برگزار میشود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار