سردار بتولی تشریح کرد؛

اقدامات پلیس در خصوص تأمین نظم و امنیت ماه مبارک رمضان

معاون عملیات ناجا اقدامات این معاونت را همزمان با ماه مبارک رمضان تشریح کرد.
کد خبر: ۸۶۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ - 07June 2016

اقدامات پلیس در خصوص تأمین نظم و امنیت ماه مبارک رمضان

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "سید حسن بتولی" با اشاره به اقدامات معاون عملیات ناجا در ماه مبارک رمضان گفت: مردم کشور عزیز ایران اسلامی همگام با دیگر مسلمانان جهان پس از پشت سر گذاشتن ماه های پر خیر و برکت رجب و شعبان به استقبال ماه رمضان، ماه پاکی، آزادی و آزادگی می روند و این فرصت را برای رهایی از قید و بندهایی که بر اثر گناه انسان را اسیر خود کرده است، مناسب میدانند.

وی افزود: آنچه بر عظمت این ماه افزوده و دل های مؤمنان را نیز با خود همراه کرده، نزول قرآن کریم بر پیامبر اعظم(ص) و قرار گرفتن شب های قدر در این ماه است.

معاون عملیات ناجا بیان کرد: رده های تخصصی نیروی انتظامی تدابیر لازم برای پوشش امنیتی - انتظامی را در طول ماه مبارک رمضان بهویژه ایام خاص این ماه از قبیل شب های قدر، راهپیمایی روز جهانی قدس و عید سعید فطر اتخاذ کرده و با حساسیت و هوشیاری نسبت به اجرای مأموریتها و همچنین تشدید اقدامهای تأمینی و مراقبتی در این ایام اقدام میکنند.

سردار بتولی در تشریح اقدامات معاونت عملیات در خصوص تأمین نظم و امنیت ماه مبارک رمضان گفت: در راستای این مأموریت معاونت عملیات ناجا با هدف ایجاد فضایی امن توأم با آرامش برای هموطنان، بهمنظور پیشگیری و برخورد مناسب با جرایم مرتبط با ماه مبارک رمضان بهویژه روزهخواری در انظار عمومی، برنامهریزی دارد.

معاون عملیات ناجا گفت: برای روانسازی و تسهیل در تردد در ساعات پایانی روز و محیط پیرامونی محلهای برگزاری مراسمهای مذهبی، با اتخاذ تمهیدات ویژه امنیتی انتظامی در ایام خاص، و پوشش محلهای هدف و جرمخیز با افزایش گشتهای انتظامی، نسبت به تهیه و تدوین و ابلاغ دستورالعمل تأمین نظم و امنیت ماه مبارک رمضان اقدام کردهایم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار