رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت ریاست جمهوری: 

۴۶ سال روایت به نسل جوان بدهکاریم

حجت‌الاسلام تقدیری با تاکید بر اینکه امروز در روایت‌ دچار ضعف هستیم، گفت: باید بتوانیم راویان جوانی تربیت کنیم که با ابزار روز رخداد‌ها را به نسل جوان منتقل کنند. 
کد خبر: ۶۶۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵ - 19May 2024

روایت یکی از ابزار‌های قدرت است/ ۴۶ سال روایت به نسل جوان بدهکاریمبه‌ گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «حامد تقدیری» رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت ریاست جمهوری در مراسم اختتامیه «جشنواره رسانه امید» با بیان اینکه بیش از ۸۰ موزه روایت هولوکاست در آمریکا وجود دارد، اظهار داشت: روایت یکی از ابزار‌های قدرت است. 

حجت‌الاسلام قدیری با اشاره به اینکه بعضی‌ها از دفاع مقدس فقط درباره تانک، توپ و ... روایتگری می‌کنند، گفت: دشمنان از دفاع مقدس روایت‌هایی می‌کنند که بین جوانان و نوجوانان شبهه ایجاد کند. 

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت ریاست جمهوری افزود: شهید آوینی با ابزاری که داشت خیلی ساده توانست دفاع مقدس را روایت کند و این روایت‌ها ماندگار شده است. 

وی با تاکید بر اینکه امروز در روایت‌ها دچار ضعف هستیم، خاطرنشان کرد: باید بتوانیم راویان جوانی تربیت کنیم که با ابزار روز رخداد‌ها را به نسل جوان منتقل کنند. 

حجت‌الاسلام قدیری اظهار داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در عرصه‌های مختلف تولید، صنعت و اقتصاد ... پیشرفت داشتیم که باید آنها را برای جوانان و نوجوانان روایت کنیم. 

این‌ مقام مسئول گفت: نباید نسل جدید را مصرف کننده در نظر بگیریم بلکه باید آنها را جدی و تولید کننده بدانیم. 

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت ریاست جمهوری تاکید کرد: ۴۶ سال روایت به نسل جوان بدهکاریم که باید در قالب جهاد تبیین به نسل جوان منتقل کنیم. 

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار