جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

قرارگاه شهید آوینی ایده‌ای برآمده از نگاه هم‌افزایی و حرکت جبهه‌ای است

«هاشمی» قرارگاه شهید آوینی را ایده‌ای برآمده از نگاه هم‌افزایی و حرکت جبهه‌ای دانست که باعث شور و رونق فرهنگی در استان شده است، گفت: امروز نگاه عدالت‌محور فرهنگی، استانی و منطقه‌ای در عملیات فرهنگی محقق شده است.
کد خبر: ۶۶۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰ - 19May 2024

قرارگاه شهید آوینی ایده‌ای برآمده از نگاه هم‌افزایی و حرکت جبهه‌ای استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «سید محمد هاشمی» جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه (شنبه) در آیین رونمایی از طرح‌های قرارگاه شهید آوینی استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: به همت دولت و اعتماد مجلس، بودجه‌ای مصوب شده که فعالیت قرارگاه شهید آوینی به سال ۱۴۰۲ خلاصه نخواهد شد بلکه طی سال جاری هم استمرار خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب امروز برای اینکه یک حرکت مؤثر فرهنگی در جامعه رخ دهد، نیاز به حرکت قرارگاهی و همدلانه است، بیان داشت: امروز نگاه عدالت‌محور فرهنگی، استانی و منطقه‌ای در عملیات فرهنگی محقق شده است.

جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرارگاه شهید آوینی را ایده‌ای برآمده از نگاه هم‌افزایی و حرکت جبهه‌ای دانست که باعث شور و رونق فرهنگی در استان شده است، عنوان کرد: مدیریت اصیل و اصلی در برنامه‌ها بر استمرار تا رسیدن به نتیجه نهایی است.

هاشمی با بیان اینکه همدلی مسئولان استان خراسان جنوبی، احصای ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی را به دنبال داشته که خروجی آن رونمایی از طرح‌های قرارگاه شهید آوینی است، خاطرنشان کرد: از مسئولان خراسان جنوبی خواستاریم همچون گذشته در راستای فعالیت‌های قرارگاه شهید آوینی مدیریت و توجه لازم را داشته باشند تا به عنوان کار فرهنگی و مؤثر به یادگار بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها