بسیج رسانه گیلان رده برتر کشور در جام رسانه امید شد

سازمان بسیج رسانه گیلان به عنوان رده برتر کشور در جام رسانه امید انتخاب و سرهنگ «مهدی پارسا» رییس این سازمان تجلیل شد.
کد خبر: ۶۶۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۸ - 19May 2024

بسیج رسانه گیلان رده برتر کشور در جام رسانه امید شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سازمان بسیج رسانه سپاه قدس استان گیلان به عنوان رده برتر کشور در جام رسانه امید انتخاب و سرهنگ «مهدی پارسا» رییس این سازمان تجلیل شد.

رویداد ملی جام رسانه امید کشور که با حضور مقامات عالی رتبه کشوری و لشکری در تهران برگزار شد، از سه استان برتر بسیج رسانه تجلیل شد.

در این همایش از سرهنگ پاسدار دکتر مهدی پارسا رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان به عنوان رده برتر کشور با حضور علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم و سردار حسین معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین و دیگر مسئولان کشوری تجلیل شد.

رویداد جام رسانه امید سال گذشته با مشارکت بیش از ۹۰ نفر از فعالین رسانه‌ای در استان گیلان برگزار شد و نزدیک به هزار اثر به این رویداد تولید و منتشر شد.

همچنین در حاشیه اختتامیه رویداد ملی جام رسانه امید، از تمثال مبارک بانوی گیلانی شهیده «طاهره حداد نژاد» نخستین شهیده رسانه انقلاب اسلامی رونمایی شد.

شهیده «طاهره حدادنژاد» نخستین بانوی شهیده رسانه کشور به عنوان شهید شاخص سال سازمان بسیج رسانه کشور معرفی شده است.

طاهره در چهارم فروردین ماد سال ۱۳۳۸ در شهرستان بندرانزلی به دنیا می‌آید و پس از گذراندن دوران دبیرستان در این شهرستان و اخذ دیپلم جهت گذراندن دوره کامپیوتر عازم تهران شده و بعد از گذراندن دوره آموزش توسط یکی از مربیان آموزشگاه وارد صدا و سیما شده و در بخش سیستم این سازمان مشغول به کار شد.

بر اساس روایت‌ها این بانوی گیلانی زمانی‌که فرزین پسرش ۶ ساله بود، فرزند دومش را باردار می‌شود؛ در ماه هفتم بارداری، همراه همسرش در میدان محسنی تهران طی بمباران هوایی با اصابت خمپاره و در سن ۲۹ سالگی به شهادت نائل می‌آید و همسرش نیز به همراهش در آن حادثه به شهادت می‌رسد.

مزار تنها بانوی شهیده بندرانزلی در مزار شهدای شهرستان قرار دارد و مزار همسر ایشان نیز در تهران است و اکنون میدان محسنی تهران را به خاطر شهادت این بانوی مهربان میدان مادر نامیده‌اند و مجسمه «نرگس عاشقان» (تندیس مادری که باردار است)، به یاد این بانوی گیلانی ساخته شد و در سال ۱۳۷۳ در آن مکان نصب شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار