سخن‌گو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

روح امید به آینده در ملت ما زنده شده است

سردار «شریف» با بیان اینکه ما باید قدر کشور، انقلاب و رهبری انقلاب را بدانیم گفت: روح امید به آینده در بین ملت ما زنده شده است.
کد خبر: ۶۶۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲ - 18May 2024

روح امید به آینده در بین ملت ما زنده شده است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، امروز گردهمایی «مدار امید»، بزرگداشت روز روابط عمومی با حضور سردار رمضان شریف سخن‌گو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین عربپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، جمعی از مسئولان ارشد نظامی و انتظامی، مدیران روابط عمومی، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی بسیجی استان کرمان برگزار شد.

سردار «رمضان شریف» سخن‌گو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این گردهمایی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با هدایت معمار کبیر انقلاب امام راحل و تداوم آن به رهبری حکیم فرزانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ایران را به‌ کانون خبرساز دنیا تبدیل کرده است.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در طول ۴۵ سال گذشته، یکی از خبرسازترین کشورهای دنیا جمهوری اسلامی است که این مهم به‌خاطر عظمت جمهوری اسلامی است؛ ایران کشوری استعمارزده بود و با تکیه بر فرهنگ دینی و مردم مومن این سرزمین، در بهمن ۵۷ استقلال خود را پس گرفت و اکنون به‌عنوان کشور نمونه و الهام‌بخش مطرح است.

وی تاکید کرد: ما کشوری معمولی نیستیم، اغراق نیست اگر بگوییم در ابتدا وقوع انقلاب در ایران، همه قدرت‌های شناخته‌شده دنیا، علیه انقلاب اسلامی موضع داشتند و می‌خواستند جمهوری اسلامی پا نگیرد، به‌ این دلیل که امام راحل استقلال و راه رهایی از نظام سلطه‌گر را به همه مردم دنیا نشان داد.

سردار شریف ابراز داشت: خداوند را شاکریم در مقابل هجمه‌ها و طراحی قدرت‌های مادی دنیا، انقلاب اسلامی ۴۵ سال را پشت سر گذاشته و همچنان الهام‌بخش مردم دنیاست؛ این موفقیت‌ها را مرهون سه فرهنگ است که آن‌ها عبارتند از قرآن کریم و اهل‌بیت علیهم‌السلام، هدایت و رهبری امامین انقلاب و پشتیبانی، صبر و مقاومت ملت ایران که امام و رهبر انقلاب به اهمیت مردم ایران، شجاعت آنان در مقاطع مختلف اشاره دارند.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی در تلاش بود تا عملیات تنبیهی موفق نشود؛ آن‌ها تمام استعداد و توانمندی رسانه‌ای خود را به‌کار گرفته بودند تا این عملیات را کوچک جلوه دهند و ۱۳ روز برای این کار فرصت داشتند و حرفه‌ای‌ترین خبرنگاران را استخدام کرد.

سردار شریف تصریح کرد: تمام کسانی که به رژیم صهیونیستی در ۷۴ سال گذشته کمک می‌کردند، در عرصه‌های مختلف حضور پیدا کردند؛ اما اراده خداوند به‌گونه‌ای رقم خورد که تصمیم منحصر به‌فرد رهبری اجرا شد و یک‌بار دیگر عظمت و شکوه را به‌ کشور بازگرداند.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: عملیات وعده صادق، یک عملیات محدود اما یک عملیات تأثیرگذار و تغییر جهت‌دهنده راهبردهای دشمن نسبت به ایران بود و با انجام این عملیات، بار دیگر غرور ملی ما بعداز فتح خرمشهر با عملیات وعده صادق نشان داده شد.

وی ادامه داد: اقشار، اقوام و مذاهب مختلف این اقدام شجاعانه و مؤثر جمهوری اسلامی را تکریم کردند و به ایرانی‌ بودن، فارسی زبان بودن و شیعه بودن خود می‌بالیدند و این مهم در پرتو برکت خون شهیدانی مانند حاج‌قاسم، شهید زاهدی و دیگر شهدا در جریان مصاف با دشمن شکل گرفت و تمام غرور و بازدارندگی صهیونیست‌ها را به چالش کشید؛ صهیونیست‌ها مدعی بودند که اگر تعدادی از کشورهای عربی با هم عملیات انجام دهند، ما پیروز میدان هستیم.

سردار شریف با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی، جهت‌گیری امام راحل در موضوع قدس و فلسطین را به همه دنیا و دوراندیشی امام و رهبر معظم انقلاب را نشان داد، عنوان کرد: مردم ما در طول سال‌های انقلاب در اوج مشکلات‌ همواره روز جهانی قدس را گرامی داشته‌اند.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اقدامات و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه و فلسطین اضافه کرد: مردم ما ماهیت رژیم سفاک صهیونیستی را متوجه شدند و دانستند این رژیم به چیزی جزء نسل‌کشی و نژادپرستی پایبند نیست.

وی با بیان اینکه ما باید قدر کشور، انقلاب و رهبری انقلاب را بدانیم، تصریح کرد: روح امید به آینده در بین ملت ما زنده شده است.

سردار شریف با تأکید بر اینکه دشمن با اقدامات خود می‌خواهد اصل انقلاب و فعالیت‌های ۴۵ ساله انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرد، اضافه کرد: مردم تعیین‌کننده و سرمایه کشور هستند و روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها مردم را به‌عنوان صاحبان اصلی انقلاب در همه مراودات در نظر داشته باشند.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: روابط عمومی‌ها می‌توانند مطالبات و خواسته‌های مردم را به مسئولان انتقال دهند و این مهم را بدانند که نیاز نیست برای مدیران چاپلوسی کنند، در این نظام هزاران مدیر پاک‌دست تلاش کرده‌اند و رفتار جهادی برای سازندگی کشور از خود نشان داده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار