در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

ساختمان جدید دادگستری لامرد احداث می شود

رئیس کل دادگستری استان فارس از احداث ساختمان جدید دادگستری شهرستان لامرد خبر داد.
کد خبر: ۶۶۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷ - 16May 2024
ساختمان جدید دادگستری لامرد احداث می شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، در مراسمی که امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین «سیدکاظم موسوی»، رئیس کل دادگستری استان فارس، مسوولان ارشد قضایی و اداری استان، نماینده مردم شهرستان های لامرد مهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردا و جمعی از مسئولان شهرستان لامرد و خیرین و نیکوکاران برگزار شد، کلنگ احداث ساختمان جدید دادگستری شهرستان لامرد به زمین زده شد.
 
رئیس کل دادگستری استان فارس در مراسم کلنگ زنی این ساختمان در گفت وگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث ساختمان جدید دادگستری لامرد به دلیل اینکه این شهرستان در حال پیشرفت است، نیازمند فضای فیزیکی جدید بود تا رسیدگی به درخواست های مردمی به نحو احسن انجام شود.
 
موسوی بیان کرد: نهاد قضائی کشور یک دستگاه حاکمیتی است که ارتباط مستمر و مستقیم با ارباب رجوع دارد، از اینرو اصول رعایت اخلاق حرفه‌ای، تکریم ارباب رجوع و خدمت‌رسانی شایسته به مردم به عنوان اهداف عالیه این دستگاه تلقی می‌شود.
 
رئیس شورای قضایی استان فارس گفت: فضای فیزیکی استاندارد و مناسب با سختی کار قضا و لحاظ شرایط آب و هوایی یکی از مقدمات دادرسی عادلانه و از لوازم رعایت تکریم ارباب رجوع و همکاران قضایی و اداری است که این پروژه با همین هدف و ایجاد فضایی آرام و محیطی دلنشین در حال ساخت است.
 
وی با اشاره به اهمیت تجهیز و فراهم کردن امکانات مناسب برای قضات و مسئولان قضایی اظهار داشت: باید با فراهم کردن امکانات لازم، دغدغه فکری این مسئولان را که در برقراری عدالت در جامعه فعالیت می کنند، کاهش داد.
 
خبرنگار: محمود صابری زاده
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها