رئیس جمهور خبر داد؛

احیای ۳۰۰ واحد تولیدی راکد در استان مازندران

حجت‌الاسلام «رئیسی» گفت: در استان مازندران با تلاش دولت ۳۰۰ کارخانه راکد تولیدی احیا شده است.
کد خبر: ۶۶۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸ - 16May 2024

احیای ۳۰۰ واحد تولیدی راکد در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور در ابتدای ورود به مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های دومین سفر به استان از مازندران اظهار داشت: مازندران ظرفیت‌های زیادی در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، گردشگری، جنگل و دریا دارد که می‌تواند زمینه رشد استان را فراهم کنیم.

وی افزود: همچنین دانشگاه‌ها، حوزه‌ها و مراکز علمی و نیز پیشینه و قدمت تاریخی و شخصیت‌ها و مفاخر بیشمار که نه تنها در استان و کشور بلکه در جهان اسلام می‌درخشند، در کنار تاریخ و تمدن و هویت دینمدار مردم مازندران ظرفیت‌های قابل توجهی برای رشد و پیشرفت این استان هستند.

حجت الاسلام رئیسی ادامه داد: مازندران از نظر جغرافیایی نزدیک پایتخت است و به همین خاطر زمینه برای رشد بیشتر فراهم آمده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه در سفر اول استانی دولت به مازندران مصوبات خوبی داشتیم که اقدامات خوبی هم در راستای اجرای آنها صورت گرفته است، اضافه کرد: در دور دوم سفر، انجام مصوبات دور اول را رصد می‌کنیم تا معلوم شود گام‌هایی انجام شده در جهت رشد استان در چه مرحله‌ای است.

وی با بیان اینکه در امر مسکن، اشتغال و تولید به جد ورود یافتیم، اذعان داشت: در مازندران بیش از ۳۰۰ واحد کارخانه تولیدی، کارگاه و مراکزی داشتیم که متاسفانه راکد شده بود.

حجت الاسلام رئیسی گفت: عرض سلام و ادب دارم به حضور مردم ولایتمدار استان مازندران اعم از خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و دیگر قشر‌های مختلف مردم و امیدوارم در این سفر آنچه را که مشکلات اساسی استان است بتوانیم بررسی کنیم و برای رفع آنها گام‌های اساسی برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها