پیام استاندار ایلام به مناسبت هفته روابط‌ عمومی؛

روابط‌ عمومی در عصر ارتباطات پیشران توسعه است

«بهرام‌نیا» با صدور پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۶۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹ - 16May 2024

در عصر ارتباطات روابط‌عمومی پیشران توسعه استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام با صدور پیامی روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

نام‌گذاری ۲۷ اردیبهشت‌ماه به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی نشان از اهمیت و جایگاه خطیر روابط‌عمومی، اطلاع‌رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی،سازمانی و اجتماعی در عصر ارتباطات است. 

روابط‌عمومی از آن‌جا که حلقه واسط بین مردم و مسئولان است نقش مهم و کلیدی در پیشرفت و موفقیت اهداف سازمانی دارد. این نقش تا بدان‌جا حائز اهمیت است که بدون این نهاد پویا و اثرگذار، موفقیت هر نهاد و سازمانی عملا امکان‌ناپذیر است. 

از این رو روابط‌عمومی‌ها آئینه تمام‌نمای عملکرد مسولان در بطن مردم و انعکاس صدای مردم در اتاق مدیران است.بنابراین، تقویت این نهاد مردمی در سازمان‌ها، نشان از بینش درست مسولان آن سازمان در اعتقاد داشتن به امر پاسخ‌گویی به مردم است. 

جایگاه روابط‌عمومی در شرایط امروز کشور که دشمن تلاش دارد با امپراتوری دروغین رسانه‌ای خود تصویری مأیوس‌کننده از عملکرد مسولان بسازد تا بدان‌جا مهم و حائز اهمیت است که مقام معظم‌رهبری (مدظله‌العالی) همواره بر جهاد تبین در تشریح و اطلاع‌رسانی درست و به موقع عملکرد و دستاوردهای نظام در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های بدخواهان تاکید جدی داشته است. 

بی‌تردید توسعه بدون اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی و آگاهی‌بخشی امکان‌پذیر نبوده و نیست و این جاست که نقش مهم و جایگاه ویژه روابط‌عمومی در سازمان‌ها با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و تسریع در امر اطلاع‌رسانی جلوه‌گر می‌شود و روابط‌عمومی با تیزبینی و هوشیاری می‌تواند سقف موفقیت‌های یک سازمان را بر بنیاد اطلاعات و دانایی استوار کند و در اخذ تصمیم‌گیری‌های صواب و دقیق، مدیران ارشد نهاد مربوطه را یاری رساند. 

فرارسیدن روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی را به تمامی مدیران،مسئولان، کارمندان و همه دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط‌عمومی در استان که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز‌افزون این عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها