جانشین هنگ مرزی اترک استان گلستان:

خودامدادی و دگرامدادی موثرترین روش برای بالا بردن ایمنی است

«اسلام پور» گفت: برگزاری کارگا‌های خودامدادی ودگرامدادی باعث تسلط کارکنان درحوزه مرزی به امداد رسانی به خود و دیگر هم رزمان و حتی مرزنشینان که به دور از امکانات مناسب هستند، می‌شود و می‌توان گفت از موثرترین روش‌ها برای بالا بردن ایمنی درماموریت‌های سازمانی است.
کد خبر: ۶۶۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹ - 16May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، کارگاه خودامدادی و دگرامدادی ویژه کارکنان وظیفه و پایور به منظور افزایش توان عملیاتی و کاهش آسیب پذیری دراجرای ماموریت‌های سازمانی امروز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت در هنگ مرزی اترک برگزار شد.

سرهنگ «محسن اسلام‌پور» جانشین هنگ مرزی اترک استان گلستان در تشریح این خبر اظهار داشت: بحث کمک رسانی یکی از مهمترین مراحل  کمک به سلامت افرادجامعه بویژه مرزنشینان درمناطق مرزی است و مرحله کمک رسانی در حواث اگر بطور صحیح انجام نگیرد صدمات و حوداث چند برابر خواهد شد.

وی هدف از برگزاری کارگاه خودامدادی و دگرامدادی دراین یگان را ارتقاء ایمنی مرزداران دانست و تصریح کرد: برگزاری کارگا‌های خودامدادی ودگرامدادی باعث تسلط کارکنان درحوزه مرزی به امداد رسانی به خود و دیگر هم رزمان و حتی مرزنشینان که به دور از امکانات مناسب هستند، می‌شود و می‌توان گفت از موثرترین روش‌ها برای بالا بردن ایمنی درماموریت‌های سازمانی است.

اسلام پور افزود: دراین کارگاه به مرزداران مواردی همچون امداد در کوهستان، امداد در جاده، امداد در دشت، حمل و انتقال مصدومین، امداد در بلایای طبیعی، باز آموزی خودامدادی و دگرامدادی را توسط اساتید مجرب و کارآزموده بهداری این یگان فراگرفته اند.

جانشین هنگ مرزی اترک در پایان خطاب به مرزداران گفت: از آنجایی که نگرش ویژه به مباحث امداد و نجات می‌تواند شرایط حضور و فعالیت‌های روزانه یگان‌های مرزی را در اجرای ماموریت‌ها متحول سازد، لذا توجه به رفع کاستی‌ها، فرا گرفتن اصول کمک‌های اولیه و امداد رسانی به آسیب دیدگان و رعایت اصول سلامت و بهداشت کارکنان از اهمیت خاصی برخوردار خواهد بود.

خودامدادي و دگرامدادي موثرترين روش براي بالا بردن ايمني است

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها