رئیس سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد؛

حل مشکلات اقتصادی کشور با طرح ملی «جهش تولید با مشارکت مردم»

سردار سلیمانی گفت: طرح ملی «جهش تولید با مشارکت مردم» توسط بسیج سازندگی کشور و با کمک سپاه‌های استانی در حال آماده سازی است تا از این طریق مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم.
کد خبر: ۶۶۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴ - 15May 2024

طرح ملی «جهش تولید با مشارکت مردم» تولید می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز (چهارشنبه، ۲۶ اردیبهشت) در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی که به همت سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در این روز‌ها سالگرد عملیات غرور آفرین آزادسازی خرمشهر است و لشکر حضرت محمد رسول الله نقش راهبردی در پیروزی این عملیات داشت.

وی افزود: در مرحله اول که ارتش بعث تلاش کردند این عملیات را از بین ببرند، اما گردان‌های لشکر حضرت رسول یک مقاومت باشکوهی علیه ارتش بعث صورت دادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: مجاهدات‌هایی که از سپاه می‌بینیم این اطمینان به دست می‌آید که جهادگران امروز بدون تردید و با اطمینان بالا راه شهیدان را ادامه می‌دهند و خدمتگزار مردم هستند. 

سردار سلیمانی بیان کرد: انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران سخنان و گفتمان جدیدی را برای دنیا عرضه کرد، تردیدی در آن نیست. عده‌ای هستند که چشمانشان بر حقیقت بسته می‌ماند و این عده همواره اندک و فراموش می‌شوند. همه دنیا می‌دانند که انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی را دارد. 

وی ادامه داد: ما یک مرحله بیداری اسلامی را شاهد بودیم که عده‌ای منکر آن شدند، مردم بسیاری از کشور‌های مسلمان از گفتمان انقلاب، بیدار شده اند و در حال گسترش است. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بیداری در جهان اسلام گسترده و به بیداری جهان تبدیل شد که امروز نیز این بیداری لا در جهان مشاهده می‌کنید و عامل آن فرهنگ مقاومت و پایداری است.

سردار سلیمانی بیان کرد: ما قبل از انقلاب هم ملت مسلمان و بیدار داشتیم، اما چون نظام ما طاوغت بود جلوه‌ای از انقلاب دیده نمیشد، اما بعد از انقلاب اسلامی ملت ایران متحول شد و تمامی خدمات جهادی آن دیده شد. 

وی افزود: در دوران دفاع مقدس زمانی که تمام دنیا از ارتش بعث حمایت می‌کردند، اما ملت بزرگ ایران در برابر این ارتش ایستادند و آن را شکست دادند، امروز دستاورد‌های دفاع مقدس در تمامی تحولات جهانی از جمله وعده صادق دیده می‌شود چراکه راهبرد حضور مردم در حل چالش‌ها بسیار اهمیت دارد. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: چالش اقتصادی که امروز دشمن برای ما ایجاد کرده است راه حل آن را رهبری تعیین نموده اند و آن اقتصاد مقاومتی و حضور و مشارکت مردم در امر اقتصاد است. 

سردار سلیمانی عنوان کرد: ما ظرفیت‌های فراوانی برای عبور از چالش اقتصادی در اختیار داریم که از ظرفیت‌های دوران دفاع مقدس گسترده‌تر شده است لذا باید از آن بهره‌مند شویم. 

وی تصریح کرد: باید ظرفیت‌های جهش تولید در تمامی شهر‌ها را به دست بیاوریم تا از این طریق بتوانیم تحولات اقتصادی را در کشور ایجاد کنیم. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: طرح ملی جهش تولید با مشارکت مردم توسط بسیج سازندگی کشور و با کمک سپاه‌های استانی در حال تولید و آماده سازی است تا از این طریق بشود مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم. 

سردار سلیمانی ادامه داد: در این طرح باید بهره وری از ظرفیت‌های مختلف در تولید محصولات گفته شود و به آن پرداخته شود، ما در سازمان بسیج به صورت کامل در خصوص مشارکت مردم در میدان هستیم و به دنبال تحقق ایران قوی با اقتصاد قوی هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: جمهوری اسلامی ایران مردمی‌ترین نظام جهان است و دشمن هم به دنبال جدایی مردم از نظام بوده که همواره و همیشه در این عرصه شکست خورده است.

فعالیت‌های جهادگران، محاسبات دشمن را برهم زده است

در ادامه سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌الله تهران بزرگ، گفت: از تمام جهادگران که در ایام نوروز در عرصه محرومیت زدایی تلاش کردند صمیمانه تشکر میکنم.

وی افزود: آنچه که ذهن دشمنان را درگیر کرده و محاسبات آن‌ها را دچار غلط کرده است همین اقدامات جهادی و خودجوش تمامی جهادگران است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله بیان کرد: زمانیکه که با تحریم به دنبال ضربه به اقتصاد کشور هستند، اما با اقتصاد مقاومتی و تلاش‌های جهادی محاسباتشان کاملا بر هم میریزد.

سردار حسن زاده در پایان گفت: با حضور جهادی شما، دشمن به اهداف خود نمی‌رسد و این خود سبب می‌شود که اقتصاد ما پویا و فعال شود. 

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار