کارشناس مسائل نظامی:

درگیری‌های خونینی در رفح در انتظار صهیونیست‌ها است

یک کارشناس عرب زبان گفت: نحوه پایداری گروه‌های مقاومت فلسطین نشان می‌دهد که درگیری‌های شدید و خونینی در رفح در انتظار ارتش صهیونیستی است.
کد خبر: ۶۶۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳ - 15May 2024

درگیری‌های خونینی در رفح در انتظار صهیونیست‌ها استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، حاتم الفلاحی سرهنگ ستاد و کارشناس مسائل نظامی با اشاره به تحولات میدانی درگیری‌ها در شهر رفح اظهار داشت: تصاویری که گروه‌های مقاومت منتشر کردند، نشان می‌دهد که اسرائیلی‌ها در آستانه درگیری‌های خونینی در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه هستند.

این کارشناس مسائل نظامی با تاکید بر اینکه گروه‌های فلسطینی قدرت خود را برای مقابله و پایداری و به فرسایش کشاندن ارتش اسرائیل به اثبات رسانده‌اند، تاکید کرد که مبارزان حماس همچنان توانمندی‌های بسیار زیادی دارند و این روند نشان می‌دهد که درگیری‌های رفح برای ارتش اسرائیل بسیار شدید و خونین خواهد بود و آنها تلفات روز افزونی را متحمل خواهند شد.

الفلاحی ادامه داد که باز کردن جبهه‌های متعدد به نفع اسرائیل نیست و باعث فرسایش بیش از پیش نیرو‌های آن می‌شود، علاوه بر اینکه نقل برخی مطالب از سوی ارتش مبنی بر ورود به مناطقی از شمال غزه که تاکنون به آن وارد نشده بودند، نشان دهنده تناقض در اظهارات مسئولان صهیونیست است.

وی ادامه داد که تصاویری که گردان‌های القسام منتشر می‌کنند نظامیان صهیونیست را شوکه خواهد کرد، چرا که می‌بینند که مبارزان مقاومت در چند متری آنها حضور داشته‌اند. علاوه بر اینکه شبکه تونل‌های رفح همچنان کارآمدی بسیار بالایی دارد.

بنابر اعلام شبکه الجزیره به نقل از این کارشناس مسائل نظامی، عملیات رفح نشان دهنده دقت بالای برنامه‌ریزی‌های محور مقاومت و توانمندی آن در استفاده از شناخت خود نسبت به اراضی رفح برای تحقق برتری در برابر ارتش مجهز صهیونیستی است.

این گزارش به نقل از کارشناس مذکور تاکید می‌کند که درگیری در مناطق مسکونی نشان می‌دهد که هیچ چیزی از دست نظامیان صهیونیست در امان نیست و آنها هر فردی را متخاصم تلقی می‌کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار