معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران خبر داد؛

برون سپاری پرونده بیش از ۳۵ هزار مددجوی سالمند مازندرانی به مراکز نیکوکاری

«عمادی ترکامی» گفت: تعداد ۳۵ هزار و ۴۲۴ پرونده سالمندان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مازندران به ۱۶۸ مرکز نیکوکاری واگذار شد.
کد خبر: ۶۶۷۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲ - 15May 2024

برون سپاری پرونده بیش از ۳۵ هزار مددجوی سالمند مازندرانی به مراکز نیکوکاری«سید موسی عمادی ترکامی» معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مازندران، اظهار داشت: تعداد ۳۵ هزار و ۴۲۴ پرونده سالمندان تحت حمایت کمیته امداد استان به ۱۶۸ مرکز نیکوکاری واگذار شد.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری، ارتقای کیفیت زندگی، بهبود خدمت رسانی به مددجویان سالمند (فقط حمایتی) در جهت استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری در ارائه خدمت به محرومین، هم افزایی و برون سپاری پرونده‌های مددجویی سالمندان را نیز به مراکز نیکوکاری مددکاری واگذار کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) مازندران هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد برشمرد و تصریح کرد: خدمت‌رسانی بهتر و مطلوبتر، رفع مشکلات نیازمندان و تأمین نیاز‌های آنها و کوچک‌سازی و چابک‌سازی سازمان از دیگر اهداف واگذاری پرونده‌ها به مراکز نیکوکاری است.

عمادی ترکامی ادامه داد: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

وی خاطرنشان کرد: هشتاد هزار و ۴۲۸ خانوار تحت حمایت کمیته امداد مازندران بوده و از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار