گروه‌های جهادی برتر بسیج سازندگی شهرستان مهر تجلیل شدند

همزمان با هفته بسیج سازندگی گروه‌های جهادی برتر بسیج سازندگی شهرستان مهر تجلیل شدند.
کد خبر: ۶۶۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲ - 13May 2024
گروه‌های جهادی برتر بسیج سازندگی شهرستان مهر تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، به منظور پاسداشت خدمات گروه‌های جهادی به مناسبت هفته بسیج سازندگی مراسمی با حضور فرماندار شهرستان مهر. «حبیب دوستکام» معاون سیاسی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان مهر و با شرکت اعضای گروه‌های جهادی شهرستان مهر در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر برگزار شد.
 
 در این مراسم سرهنگ پاسدار «علی گله داریان» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان مهر ضمن گرامی داشت هفته بسیج سازندگی اظهار داشت: در شرایط سخت اقتصادی امروزگروه‌های جهادی با همت و تلاش خود گره از مشکلات مردم حتی مسئولین باز می‌کنند واراده گروه‌های جهادی برای خدمت به مردم و محرومین باعث می‌شود کار‌های بزرگی توسط جهادگران انجام شود.
 
سرهنگ گله داریان افزود: به جهادگران توصیه می‌شود با در نظر گرفتن رضای خدا در انجام کار‌ها دلسرد نشوید و احساس امیدواری به جامعه تزریق کنید. 
 
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان مهر ضمن اشاره به ورود موفق سپاه به پروژه آبرسانی در نقاط مختلف شهرستان مهربا تاکید به مسئولین اظهار داشت: در انجام کار‌های بزرگ به گروه‌های جهادی اعتماد کنید، زیرا ثابت شده هرجا گروه‌های جهادی مسئولیتی به آنان واگذار شده به نحو مطلوب کار انجام داده اند.
 
سپس «حمزه محمدی» فرماندار شهرستان مهر ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج سازندگی و تبریک این هفته به جهادگران بسیجی اظهار داشت: به خود می‌بالیم در چنین نظامی با رهبری مقام مقام عظمای ولایت، در مسیر جهاد سازندگی قرار داریم و دولت جناب آقای رئیسی بیش از پیش به بسیج سازندگی توجه شده است به طوری که در سال جدید بیش از ۱۰ مورد ماموریت و مسئولیت به بسیج سازندگی برای اجرای پروژه‌های اساسی واگذار شده است. 
 
فرماندار شهرستان مهر به نقش موثر بسیج سازندگی و انجام کار‌های جهادی و فراخوان‌های کمک به نیازمندان به ویژه بیماران اشاره نمود و افزود: نقش موثر شما جهادگران باعث می‌شود مسیر زندگی مردم تغییر کند.
 
در پایان مراسم با لوح سپاس و هدایایی از گروه‌های جهادی شهید سلیمانی، شهید کشتکار، شهید نوری، شهید مظاهری به عنوان گروه های برتر و از گروه جهادی شهدای وراوی هم بعنوان گروه جهادی فعال بسیج سازندگی شهرستان مهر تقدیر شدند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار