برگزاری یادواره شهید قاسمی در لامرد

مراسم یادواره شهید «غلامرضا قاسمی» از شهدای نیرو‌های انتظامی در شهرستان لامرد برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۶۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶ - 12May 2024
برگزاری یادواره شهید قاسمی در لامردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، مراسم یادواره شهید والامقام غلامرضا قاسمی با حضور جانشین انتظامی و عوامل انتظامی این شهرستان در مسجد امام سجاد (ع) معروف به (مسجد بازار) شهر لامرد برگزار شد.
 
در این آیین باشکوه، حجت الاسلام و المسلمین «سید محمود هاشمی» از روحانیون و خطبای لامردی ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: باید سیره شهدا را دنبال کنیم و از آنان الگو بگیریم.
 
وی گفت: چه خوب است که آخر و عاقبت یک انسان به خیر و سعادت تمام شود و در طول تاریخ افرادی همچون شمر و سعدبن ابی وقاص‌ها که تا مرز شهادت هم پیش رفتند، اما به دلیل اینکه راه را اشتباهی رفتند عاقبت به شر از دنیا رفتند.
 
هاشمی افزود: هر انقلابی دو پیام مهم دارد که یکی خون که می‌توان با آن خود انقلابی را آبیاری کرد و دیگری نیز پیامی و وصایایی که از این شهدا برای بشریت نهادینه شده به آن جامه عمل بپوشانیم.
 
این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: همانطوری که پشتیبانی از ولایت فقیه مورد تاکید شهدای عزیز ما بوده، ما نیز باید پشتیبان ولایت فقیه بود تا به این کشور و مملکت آسیب و گزندی نرسد.
 
حجت الاسلام هاشمی با روایتی از مولا علی (ع) که در فردای قیامت مقام شهدا خیلی بالا و والاست اظهار کرد: وقتی خداوند سبحان فردای قیامت شهدا را وارد محشر می‌کند انبیا الهی اگر سواره باشند به احترام شهدا و مقام شهدا پیاده شده و ایشان را تکریم می‌کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: انسان وقتی در راه خدا جهاد می‌کند و شهید می‌شود به مقام شفاعت می‌رسد.
 
گفتنی است؛ سرباز شهید غلامرضا قاسمی در سوم تیر ۱۳۴۳ در لامرد متولد شد و در در ۲۲ اردیبهشت ۶۱ در منطقه‌ی عملیاتی فکه به شهادت رسید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار