سرپرست بنیاد شهید استان البرز:

باید به بهترین نحو ممکن ایثارگران را تکریم کنیم

«دانش‌کهن» گفت: ما وظیفه خدمت‌رسانی به ایثارگران را داریم و باید به بهترین نحو ممکن تکریم و به شایسته‌ترین شکل ممکن با این عزیزان برخورد کنیم؛ حتی اگر نتوانیم خدمت قانونی به آنان ارائه کنیم.
کد خبر: ۶۶۶۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶ - 12May 2024

سرپرست بنیاد شهید استان البرز: باید به بهترین نحو ممکن ایثارگران را تکریم کنیمبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «امیرحسین دانش‌کهن» سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به‌همراه جمعی از روسای ستادی در سفر یک روزه به شهرستان نظرآباد که با هدف دیدار و آشنایی با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان و همچنین رسیدگی به مشکلات ایثارگران صورت گرفت، در ابتدا با حضور در گلزار شهدا، به مقام والای شهدا ادای احترام کردند و در ادامه با امام جمعه و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

«دانش‌کهن» در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین «قادر محمدی» امام جمعه نظرآباد، با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران، از اهتمام امام جمعه شهرستان در راستای دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تشکر کرد و اظهار داشت: مسئولین شهرستان باید اهتمام بیشتری در راستای دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران داشته باشند.

سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را سرمایه‌های انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: دیدار و تکریم ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید سرلوحه کار مسئولین باشد.

دانش کهن افزود: فرهنگ ایثار و شهادت یک سرمایه ارزشمند و عظیم است و باید تلاش بیشتری در راستای ترویج این فرهنگ داشته باشیم.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز همچنین در دیدار با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران نظرآباد، با اشاره به انتظارات از آن‌ها، تکریم ایثارگران را یکی از مهمترین اولویت‌ها برشمرد و تصریح کرد: ایثارگران جزو بهترین بندگان خدا هستند و باید یاد بگیریم چگونه با این عزیزان برخورد کنیم.

وی تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران با سایر دستگاه‌ها متفاوت است؛ چراکه جامعه هدف آن افرادی هستند که در راه حفظ ارزش‌های نظام اسلامی و امنیت و آرامش ما از بهترین دارایی خود گذشتند و لذا لایق بهترین‌ها هستند.

دانش‌کهن افزود: ما هم وظیفه خدمت‌رسانی به ایثارگران را داریم و باید به بهترین نحو ممکن تکریم و به شایسته‌ترین شکل ممکن با این عزیزان برخورد کنیم؛ حتی اگر نتوانیم خدمت قانونی به آنان ارائه کنیم.

سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با خانواده‌های معظم شهیدان مدافع حرم «ضامن اعتمادی»، «محمدانور حسنی» و «ستار کرمی» دیدار و ضمن بررسی مشکلات این عزیزان، راهکار‌هایی جهت رفع مشکلات ارائه و از آن‌ها تجلیل کرد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار