رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان دفاع مقدس:

بیان خاطرات دفاع مقدس هویت ملی و دینی را در نوجوانان و جوانان تقویت می‌کند

«مجتهدزاده» گفت: بیان خاطرات همسران شهدا و رزمندگان و هشت سال دفاع مقدس، هویت ملی و دینی در نوجوانان و جوانان تقویت می‌کند.
کد خبر: ۶۶۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸ - 11May 2024

انقلاب کردیم تا پرچمدار تمدن نوین اسلامی در جهان باشیم/دفاع مقدس، هویت ملی و دینی در نوجوانان و جوانان تقویت می‌کند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان دفاع مقدس امروز ۲۲ اردیبهشت در نشست بانوان فرهنگی استان کرمان با تبیین اهمیت بیان خاطرات شهدا و رزمندگان و تاثیرشان بر جامعه اظهار داشت: در جنگ سخت پیروز میدان بودیم و اگر ما درست روایت نکنیم، دشمن پیروز می‌شود و اگر به درستی تبیین و بصیرت‌افزایی نکنیم، در جنگ روایت‌ها می‌بازیم. انقلاب اسلامی معجزه قرن جدید است ما انقلاب کردیم تا پرچمدار تمدن نوین اسلامی در جهان باشیم.

وی بیان کرد: باید برای ظهور زمینه‌سازی کنیم و تا جامعه اسلامی تشکیل نشود، ظهور انجام نمی‌شود. خط مشی و راه را مقام معظم رهبری مشخص می‌کنند و اکنون ایشان تاکیدات زیادی بر جهاد تبیین دارند. بیان خاطرات همسران شهدا و رزمندگان و هشت سال دفاع مقدس، هویت ملی و دینی در نوجوانان و جوانان تقویت می‌کند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان دفاع مقدس تاکید کرد: دین خدا در جنگ ترکیبی در خطر است و باید با تمام وجود مجاهدت کنیم تا بچه‌هایمان را نجات دهیم و همه دنیا دست به دست هم داده‌اند تا این انقلاب را نابود کنند. جهاد امیدبخشی یکی دیگر از جهادها است. در جهاد پیشرفت، دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم تبیین کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار