استاندار تهران:

نتایج انتخابات ۲ ساعت بعد از پایان اعلام می‌شود

فخاری با اشاره به اینکه رقابت در مرحله دوم انتخابات حتی با یک رای هم تعیین کننده است، گفت: تمام شعب رای گیری فعال است و نتایج انتخابات را حداکثر تا ۲ ساعت بعد از اتمام کار به وزارت کشور اعلام می‌کنیم.
کد خبر: ۶۶۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱ - 10May 2024

نتایج انتخابات ۲ ساعت بعد از پایان اعلام می شودبه گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، «علیرضا فخاری» استاندار تهران روز جمعه در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری تمام الکترونیک مرحله دوم انتخابات در تهران اظهار داشت: سرعت، دقت و ایمنی انتخابات در این دوره و دوره‌های بعد با این روش تضمین خواهد شد و این نوع انتخابات موجب شده تامردم با آسایش و آرامش بیشتری رای دهند.

فخاری ادامه داد: در این مرحله رقابت با یک رای هم تعیین کننده است لذا مردم برای انتخاب افراد اصلاح، در انتخابات شرکت کرده و در اولین فرصت پای صندوق رای رفته و این تکلیف سیاسی را انجام دهند.

استاندار تهران درباره زمان اعلام نتایج انتخابات گفت: با توجه به اینکه در گذشته شمارش آرا به صورت دستی و با خوانش برگه‌های رای بود، باید صورت جلسه‌های طویلی را دوستان و همکاران در حوزه‌های اجرایی و نظارت تنظیم می‌کردند و معمولا این کار طول می‌کشید، اما با برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی از دوستان قول گرفته ایم که حداکثر تا دو ساعت بعد از اتمام انتخابات، آخرین نتایج به وزارت کشور اعلام شود تا آن‌ها به مردم اطلاع دهند.

فخاری با اشاره به شرکت مقام معظم رهبری در انتخابات در ساعات آغازین صبح امروز، گفت: رهبر انقلاب همواره از نخستین نفراتی بوده اند که در انتخابات شرکت می‌کنند و به دنبال این حرکت بسیار خوب و مسئولانه رهبری، مردم این کار را تداوم داده و در این مسیر حرکت داشته اند؛ خوشبختانه اکنون نیز روند انتخابات به شکل مطلوبی در انجام است.

فخاری اضافه کرد: البته در مسیر شروع انتخابات یکی دو مشکل فنی وجود داشت که رفع شد؛ اکنون تمام شعب فعال و رای گیری به صورت طبیعی صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: به نظر می‌رسد اوج حضور مردم پای صندوق‌های رای را در بعدازظهر شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها