معاون اول رئیس جمهور:

انتخابات نماد اصلی مردم سالاری دینی کشور است

مخبر گفت: نظام اسلامی نظام مردم پایه است و اساس آن بر مردم استوار شده است که نماد اصلی مردم سالاری دینی کشور همین انتخابات است.
کد خبر: ۶۶۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷ - 10May 2024

انتخابات نماد اصلی مردم سالاری دینی کشور استبه گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهور ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر اظهار داشت: در چنین روزی نمی‌توان از فجایع و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ذکری نکرد. وضعیتی که در غزه وجود دارد نشانه سبوعیت نظام سلطه است.

وی افزود: مقاومت این عزیزانمان در غزه هیمنه آمریکا و اذناب آن را کاملاً به هم ریخت و به حول قوه الهی با توسل به روح مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها ان شاءالله به زودی شاهد از بین رفتن رژیم اشغالگر خواهیم بود.

مخبر تاکید کرد: نظام اسلامی نظام مردم پایه است و اساس آن بر مردم استوار شده است که نماد اصلی مردم سالاری دینی کشور همین انتخابات است.

مخبر ادامه داد: در هیچ کجای دنیا سابقه نداشته است که مانند انقلاب ما و از اول انقلاب که چند ماه از استقرار می‌گذشت، بحث انتخابات در همه بخش‌ها و ابعاد حاکم شود.

معاون اول رئیس جمهور عنوان کرد: خداوند روح مقدس حضرت امام (ره) را رحمت کند که بنیان انتخابات را گذاشت و ما شاهد بودیم در هیچ شرایطی و در هیچ مرحله‌ای از انقلاب، انتخابات در جمهوری اسلامی حتی برای یک ساعت به تعویق نیفتاده است.

مخبر با اشاره به محل دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: امروز هم این کار انجام می‌گیرد و ما امیدوار هستیم که مردم عزیزمان مثل دور گذشته با شور و نشاط در انتخابات شرکت کرده و از این فرصت استفاده کنند.

وی ادامه داد: یک نکته‌ای که مربوط به دولت است را عرض کنم که واقعاً جای تشکر دارد از وزیر محترم کشور و همه دست‌اندرکاران انتخابات و نیز شورای نگهبان و ناظرین بر انتخابات تشکر کنم.

مخبر گفت: تقریباً در تمام انتخابات بعد از انقلاب تاکنون به شکلی بنده در آن حالا به عنوان ناظر، مجری و ... درگیر و درخیل بوده ام.

معاون اول رئیس جمهور گفت: جز افتخارات دولت مردمی حجت‌الاسلام رئیسی است که این انتخابات در مجلس در زمان او اتفاق افتاد و حقیقتاً یک انتخابات افتخارآمیز در سلامت و امنیت کامل برگزار شد. همچنین از دست‌اندرکاران انتخابات و برادر عزیزم وحیدی تشکر می‌کنم و حتما با حضور مردم شاهد تکمیل مجلس شورای اسلامی به عنوان عصاره ملت خواهیم بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها