پیام تبریک فرماندار شهرستان خاش به مناسبت هفته هلال احمر

«صالحی» در پیامی آغاز هفته هلال احمر را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
کد خبر: ۶۶۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳ - 09May 2024

پیام تبریک فرماندار شهرستان خاش به مناسبت هفته هلال احمربه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «صاحب گل صالحی» فرماندار شهرستان خاش در پیامی آغاز هفته هلال احمر را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

 در متن پیام آمده است :

 «فرق هلال احمر با دیگر مؤسسات امدادی و کمک رسان این است که مربوط به فوریت هاست و باید مثل سربازان یک ارتش همیشه آماده باشند، باید بتوانند در هنگام حوادث، حضور واقعی، مؤثر و کارگشا داشته باشند، این حالت باید از همه جهات حفظ شود.»مقام معظم رهبری(مدظله العالی).

۱۸ اردیبهشت ماه روز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته هلال احمر فرصتی مناسب برای تقدیر از طلایه داران فرهنگ خدمت بی منت، این بزرگ مردان و شیرزنانی است که خدمت به بشریت را سرلوحه زندگی خود قرار داده اند.

بدون شک، نام جمعیت هلال احمر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تأسی از مکتب اسلام ناب محمدی و رهنمون های قرآن کریم، با مفاهیم ارزشی، چون ایثار، بشردوستی و خدمت داوطلبانه گره خورده چرا که کارکنان و اعضای داوطلب این نهاد عام‌المنفعه جهانی هرگاه ندای یاری خواهی انسان‌هایی از هر قوم و دین و نژادی را می‌شنوند به یاری‌شان شتافته و در راه پرافتخار برطرف کردن آلام انسان‌ها شب و روز تلاش می‌کنند.

اینجانب ضمن تبریک هجدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر به کلیه مدیران و کارکنان خدوم جمعیت هلال احمر و نیز امداد گران و داوطلبان پرتلاش و همیشه در صحنه این سازمان، توفیقات روزافزون، عزت و عافیت این عزیزان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها