فرماندار شهرستان بهار تاکید کرد؛

لزوم حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

«فیض‌اللهی» گفت: علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هنوز به نقطه مطلوب نرسیدیم و باید تلاش‌های خود را در این زمینه افزایش دهیم.
کد خبر: ۶۶۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸ - 07May 2024

لزوم حمایت از خانواده و جوانی جمعیتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان بهار با حضور فرماندار شهرستان بهار، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و جمعی از رؤسای ادارات و بانک‌ها با هدف بررسی و رفع موانع و مشکلات جوانان، فرهنگ سازی افزایش جمعیت و تسهیل‌گری در فرزندآوری در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

«مجتبی فیض‌اللهی» فرماندار شهرستان بهار در این جلسه اظهار داشت: نیروی مولد و جوان یکی از اصلی‌ترین پایه های قدرت،امنیت و اقتصاد کشور است و پیشرفت یک کشور در گرو جمعیت جوان آن کشور است. علی رغم تلاش‌های صورت گرفته در راستای حمایت از خانواده و جمعیت جوانی هنوز به نقطه مطلوب نرسیدیم و باید تلاش‌های خود را در این زمینه افزایش دهیم.

فرماندار شهرستان بهار خطاب به رؤسا حاضر در جلسه گفت: با بررسی برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته باید نقاط ضعف و قوت شناسایی و در اجرای برنامه‌های سال جاری از نقاط قوت الگو گرفت. یکی از تاثیرگذارترین اقدامات سال گذشته در حوزه حمایت از خانواده موضوع مسکن ملی بود که با کمک استاندار به جد پیگیری شد.

فیض‌اللهی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات جوانان تامین شرایط ازدواج است که باید همه حوزه‌های اداری و مردمی برای اجرای سیاست‌های قانون خانواده و جوانی جمعیت هماهنگی‌های لازم را داشته باشند تا اقدامات موثری را در زمینه فرزندآوری و جوانی جمعیت انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها