معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی خبر داد؛

آغاز اجرای طرح «پلیس‌یار قرآنی» در خراسان رضوی

سرهنگ طهماسبی گفت: مهمترین ماموریت پلیس‌یار قرآنی توسعه تعاملات حوزه فرهنگی و اجتماعی با رویکرد قرآنی پلیس و نوجوانان و اجرای برنامه‌های مختلف در فراجا است که با بسترسازی‌های انجام شده، پیشبرد ماموریت‌های مورد نظر را راهبری می‌کند.
کد خبر: ۶۶۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸ - 07May 2024

آغاز اجرای طرح «پلیس‌یار قرآنی» در خراسان رضویبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ «حمید طهماسبی» معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی «محمد عرفان احمدیان» دانش‌آموز کلاس ششم که از قاریان برتر دانش‌آموزی کشور است را به‌عنوان اولین پلیس‌یار قرآنی فراجا معرفی کرد.

سرهنگ طهماسبی در این آیین اظهار داشت: بهره‌گیری از ظرفیت نوجوانان و دانش‌آموزان محور اجرای طرح پلیس‌یار قرآنی است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و تدابیر فرمانده کل فراجا مبنی بر ترویج روح قرآنی در دستور کار قرار گرفته و با رهنمودهای فرمانده انتظامی خراسان رضوی سند راهبردی نیز برای آن تدوین شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: مهمترین ماموریت پلیس‌یار قرآنی توسعه تعاملات حوزه فرهنگی و اجتماعی با رویکرد قرآنی پلیس و نوجوانان و اجرای برنامه‌های مختلف در فراجا است که با بسترسازی‌های انجام شده، پیشبرد ماموریت‌های مورد نظر را راهبری می‌کند.

محمدعرفان احمدیان از شاگردان ممتاز قاری بین‌المللی استاد «مختار دهقان» است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار