با صدور پیامی؛

استاندار خوزستان درگذشت مادر شهیدان دزفولی را تسلیت گفت

حسینی محراب گفت: این بانوی مقاوم و ایثارگر در راه دفاع از میهن اسلامی از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت و فرزندان خود را در مسیر پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای الهی هدیه نمود.
کد خبر: ۶۶۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷ - 05May 2024

استاندار خوزستان درگذشت مادر شهیدان دزفولی را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «علی اکبر حسینی محراب» استاندار خوزستان امروز با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان دزفولی را تسلیت گفت.

 در این پیام آمده است:

خبر درگذشت حاجیه خانم «روبخیر برزیده» مادر شهیدان والامقام «عبدالرحیم و عبدالکریم دزفولی» از شهدای دفاع مقدس، موجب تاثر و تالم گردید. این بانوی مقاوم و ایثارگر در راه دفاع از میهن اسلامی از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت و فرزندان خود را در مسیر پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای الهی هدیه نمود و امروز پس از سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر این رنج جانکاه به فرزندان شهیدش پیوست.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام، مصیبت وارده را به خانواده داغدار ایشان، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شریف استان خوزستان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار