همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام؛

یادواره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران در بهشهر برگزار شد

یادواره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران با محوریت آیت الله شهید «عبدالکریم هاشمی نژاد» امروز در مصلای بهشهر برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷ - 04May 2024

یادواره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران در بهشهر برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام و در آستانه دومین‌ کنگره ملی ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران و یادواره ۴۰۰ شهید روحانی استان با محوریت آیت الله شهید «عبدالکریم هاشمی نژاد» در مصلای آیت الله جباری (ره) بهشهر امروز در مصلای آیت الله «جباری» بهشهر برگزار شد.

این کنگره با حضور آیت الله »محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران، «یوسف نوری» استاندار، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، «عباس پوریانی» رئیس کل دادگستری استان، آیت الله «علی معلمی» عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام «صمد بهرامی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و نیز حجت‌الاسلام والمسلمین «حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا، طلاب، روحانیون و اقشار مختلف مردم همراه بود.

حجت الاسلام «سیدعربعلی جباری» امام جمعه بهشهر در سخنانی گفت: جامعه برای قرآنی بودن و زندگی کردن باید به علم رجوع کنیم و علم دین را مورد توجه قرار دهیم.

حجت الاسلام جباری با بیان اینکه تربیت شاگردان فراوان توسط امام صادق در توسعه تشیع مهم بود، اذعان داشت: امام صادق در عصر خود از فرصتی که در اختیار داشت بهترین استفاده را کرد و تحول اساسی ایجاد کرد و ما هم باید با الگوبرداری از سیره و روش این امام‌همام، اثرگذار و تحول آفرین باشیم.

در پایان این آئین از خانواده‌ی معظم دانشمند فاضل آیت الله «عبدالکریم هاشمی نژاد» و نیز طلبه شهید مدافع امنیت «آرمان علی وردی» تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها