امام جمعه تربت جام:

انقلاب اسلامی به زن هویت بخشید

حجت‌الاسلام اسلامی گفت: احیای حقوق زن در تاریخ معاصر، در دوران حیات انقلاب اسلامی رقم خورده است و زنان با مشارکت خود در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، علمی و سایر عرصه‌ها به پیشرفت‌های چشمگیری دست پیدا کرده‌اند.
کد خبر: ۶۶۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵ - 02May 2024

انقلاب اسلامی به زن هویت بخشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حسین اسلامی» امام جمعه تربت جام در آیین بزرگداشت سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی در سپاه پاسداران که با حضور مسئولین محلی در مدرسه دخترانه تیزهوشان برگزار شد، اظهار داشت: همه ما مدیون خدمات و تلاش‌های جامعه معلمان و فرهنگیان هستیم و باید همواره این قشر را مورد تکریم قرار دهیم.
وی با اشاره به اهمیت مقام و جایگاه معلم افزود: یکی از مولفه‌های قدرت‌آفرین، علم و دانش است و معلمان گوهر دانش و نور معرفت را در دل‌های انسانها روشن می‌کنند.

امام جمعه تربت جام ادامه داد: اگر انسان قدرت، علم و ثروت داشته باشد اما از معنویت، اخلاق و حق‌طلبی تهی باشد این مولفه‌ها تبدیل به ضد ارزش می‌شوند همانطور که در جوامع غربی معنویت در دل‌های آنان خاموش شده است و دائم در حال جنگ و جنایت و خون‌ریزی هستند.

حجت‌الاسلام اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت ترویج حجاب و عفاف تصریح کرد: احیای حقوق زن در تاریخ معاصر، در دوران حیات انقلاب اسلامی رقم خورده است و زنان با مشارکت خود در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، علمی و سایر عرصه‌ها به پیشرفت‌های چشمگیری دست پیدا کرده‌اند. 

گفتنی است در این محفل علمی دانش‌آموزان با اجرای سرود و قرائت دلنوشته از مقام و جایگاه معلم و همچنین خانواده معلم فقید «ریحانه احمدی» تجلیل کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار