عطر افشانی مزار شهدای گمنام شهرستان تفتان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی

گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام با حضور فرماندار، ائمه جماعت، فرماندهان نظامی، انتظامی و مدیران  شهرستان تفتان در پارک گلسنگ شهر نوک آباد برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۴۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸ - 02May 2024

عطر افشانی مزار شهدای گمنام شهرستان تفتان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسیبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام با حضور فرماندار، ائمه جماعت، فرماندهان نظامی، انتظامی و مدیران  شهرستان تفتان در پارک گلسنگ شهر نوک آباد برگزار شد.

«علیرضا شهنوازان» فرماندار شهرستان تفتان در این مراسم  با گرامیداشت یاد شهید علامه مطهری، روز معلم و تقارن آن با هفته عقیدتی سیاسی گفت: اگر مساله معلمی، استاد بودن و توجه به علم را جدی نگیریم و مجرا و مسیر علم را از مسیر اصلی آن پیگیری نكنیم ،افكار ، عقیده و بصیرت لازم را بدست نخواهیم آورد.

شهنوازان افزود: معلمان علاوه بر اینكه به دانش آموزان حسن خلق و علم می آموزند بصیرت افزایی و روشن نمایی می كنند و مردم را همچون چراغی هدایت گر به سر منزل مقصود می رسانند.

وی معلمی را شغل انبیا عنوان كرد و گفت : آنها در مسیر انبیاء گام برمی دارند ، كار انبیا دست گیری ، روشن نمایی و كمك به مردم و جلوگیری از گام نهادن در مسیر جهل و نادانی است ،معلمی ارزشمند است كه علاوه بر نشر علم، خود را در راه بصیرت و شناخت ثابت قدم نگه دارد و دیگران را نیز در این مسیر هدایت كند.

قرائت فاتحه و صلوات، شست و شوی مزار شهدا با گلاب و نثار شاخه های گل بر مزار آنان بخش هایی از این مراسم بود .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار