فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با فرمانده مرکز آموزش علوم و فنون ثامن‌الائمه (ع) مرزبانی دیدار کرد

سردار شجاع در دیدار با سردار محمدی انتصاب وی را به فرماندهی مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی فراجا تبریک گفت.
کد خبر: ۶۶۴۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱ - 01May 2024

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با فرمانده مرکز آموزش علوم و فنون ثامن‌الائمه (ع) مرزبانی دیدار کردبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با حضور در مرکز آموزش ثامن‌الائمه (ع) مرزبانی فراجا ضمن دیدار با سردار سرتیپ دوم «محمدعلی محمدی» فرمانده این مرکز، انتصاب وی را به فرماندهی مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی فراجا تبریک گفت.

سردار شجاع در این دیدار که همزمان با روز معلم انجام شد، اظهار داشت: در مرکز آموزش ثامن‌الائمه (ع) آموزش در اولویت است؛ بر همین اساس روز معلم را تبریک عرض می‌کنم.

وی تصریح کرد: مرکز آموزش درجه‌داری مرزبانی از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است و از طرفی توفیق خدمت در جوار آقا علی ابن موسی الرضا (ع) نیز مهمتر، لذا از خداوند توفیقات روزافزون شما را مسئلت دارم.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: مجموعه مرزبانی استان نیز همواره در کنار شما خواهد بود و در هر حوزه‌ای که لازم باشد آمادگی همکاری داریم.

سردار محمدی هم در این دیدار با قدردانی از حضور سردار شجاع بیان داشت: ما هم فرماندهی مرزبانی استان را پشتوانه خوبی برای خودمان می‌دانیم و امیدواریم بتوانیم در ادامه راه، در آموزش جذابیت‌هایی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار