مسئول تربیت بدنی قرارگاه ارشد آجا در جنوب غرب خبر داد؛

درخشش قرارگاه ارشد جنوب غرب آجا در مسابقات ورزشی طرح لبیک

زمانپور گفت: در راستای معرفی یگانه‌های برتر در حوزه تربیت بدنی و اجرای طرح لبیک 31 با ارزیابی کلیه یگان‌های تابعه قرارگاه‌های منطقه ای و ارشاد نظامی و هوانیروز شاهد برگزاری این مسابقات بودیم.
کد خبر: ۶۶۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵ - 01May 2024

درخشش قرارگاه ارشد جنوب غرب آجا در مسابقات ورزشی طرح لبیکبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، مسابقات ورزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قالب طرح لبیک 31 برگزار و تیم‌های برتر این دوره از مسابقات مشخص شدند.

«علیرضا زمانپور» مسئول تربیت بدنی و آمادگی جسمانی قرارگاه ارشد آجا در جنوب غرب به تشریح این دوره از مسابقات پرداخت و اظهار داشت: قرارگاه جنوب غرب توانست در این مسابقات عناوین و سکوهای قهرمانی را از آن خود کند.

وی افزود: در راستای معرفی یگانه‌های برتر در حوزه تربیت بدنی و اجرای طرح لبیک 31 با ارزیابی کلیه یگان‌های تابعه قرارگاه‌های منطقه ای و ارشاد نظامی و هوانیروز شاهد برگزاری این مسابقات بودیم.

زمانپور گفت: تیپ 392 زرهی دشت آزادگان در بین یگان‌های زرهی، توپخانه و گروه‌های مهندسی توانست مقام اول و عنوان قهرمانی را کسب کند. در این رده تیپ 292 زرهی و 192 زرهی دیگر نمایندگان منطقه جنوب غرب مقام‌های سوم و چهارم را به دست آوردند.

مسئول تربیت بدنی و آمادگی جسمانی قرارگاه ارشد آجا در جنوب غرب ادامه داد: تیپ 45 نیرو مخصوص دیگر نماینده منطقه جنوب غرب در بین تیپ‌های نیرو مخصوص و واکنش سریع مقام اول و درفش برترین یگان ورزیده را کسب کرد.

وی یادآور شد: در بین یگان‌هایی که بیشترین احداث اماکن ورزشی را در سال 1402داشتند، تیپ 184 واکنش سریع نماینده منطقه جنوب غرب مقام اول و تیپ 292 دیگر نماینده جنوب غرب مقام سوم را کسب نمود.

زمانپور گفت: در این دوره از مسابقات تیپ 284 خرم آباد مقام دوم و تیپ 184مقام چهارم را کسب نمود. همچنین در اجرای ورزش صبحگاهی و آمادگی جسمانی هم لشگر 92 و تیپ 192 زرهی اهواز، در اجرای پیاده روی خانوادگی و ورزش خانواده تیپ 392 زرهی و 292 زرهی حائز مقام اول و سوم شدند.

مسئول تربیت بدنی و آمادگی جسمانی قرارگاه ارشد آجا در جنوب غرب ضمن تقدیر از حمایت‌های امیر بیدادی و توجه ویژه فرماندهی قرارگاه به امر ورزش، تصریح کرد: در پایان این دوره از مسابقات قرارگاه ارشد نظامی آجا در منطقه جنوب غرب به عنوان یگان برتر در حوزه طرح لبیک 31 برگزیده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها