با حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی؛

مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان نهبندان معارفه شد

مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان نهبندان برگزار و سروان «اکبرپور» به عنوان مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان نهبندان معرفی شد.
کد خبر: ۶۶۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳ - 30April 2024

مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان نهبندان معارفه شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان نهبندان با حضور سرهنگ پاسدار «فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی، «مرادی» سرپرست فرمانداری شهرستان، حجت‌الاسلام «نجمی پور» امام جمعه نهبندان و جمعی از مسئولان شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در این جلسه، اظهار داشت: همه باید کمک کنند تا بتوان فرهنگ‌ دفاع مقدس را بیش از پیش در جامعه ترویج داد و از این گنجینه فرهنگی برای پیشرفت کشور در شرایط کنونی نیز بهره برد.

وی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس را نیازمند هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت بخش‌های مختلف ذکر کد و بیان داشت: همه نسبت به شهدا و جامعه ایثارگری مدیون و مسئول هستیم و باید از همه ظرفیت‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بهره بگیریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی با بیان اینکه دفاتر باید دفاتر هدفمند، هوشمندانه، نقش‌آفرین باشد و تمرکز اصلی روی مأموریت‌های دفاع مقدس باشد، تصریح کرد: یکی از موفقیت‌های ما در جنگ این بود که همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها و مساجد و مدارس و مردم پای کار آمدند و امروز اگر همه دستگاه‌ها پای کار بیایند موفقیت رقم خواهد خورد.

در این مراسم از زحمات «حبیب‌الله فراشی» قدردانی و سروان «اکبرپور» به عنوان مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان نهبندان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار