وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

امنیت اقتصادی ره‌آورد تلاش جامعه کارگری است

مرتضوی گفت: تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود و این امنیت، خونخواهی از متسشاران شهید و مردم فلسطین در اقدام سپاه پاسداران انقلاب و عملیات وعده صادق را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۶۶۴۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱ - 30April 2024

امنیت اقتصادی ره‌آورد تلاش جامعه کارگری استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» آیین تجلیل از ۲۵ هزار کارگر که شب گذشته در ورزشگاه امام رضا علیه‌السلام برگزار شد، با ابلاغ سلام رئیس دولت سیزدهم به کارگران و خانواده آنان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی کارگر ایرانی را ستون فقرات تولید کشور می‌دانند و در روایات اسلامی نیز به جایگاه پر اهمیت نیروی کار و کارگر توجه بسیاری شده است به گونه‌ای که پیامبر اسلام (ص) بر دست پینه بسته کارگران بوسه می‌زند.

وی افزود: همانطور که در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان کارگری و کارفرمایی اشاره شد، از نگاه اسلام کارگر صاحب ارزش و کرامت است و این موضوع نشان از تفاوت دیدگاه اسلام با سایر تمدن‌ها و جوامع دارد که به کارگر صرفا نگاه ابزاری دارند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توجه به امنیت شغلی، آتیه، مسکن و سایر موضوعاتی که موجب آسایش خاطر کارگران شود را از دغدغه‌های مهم دولت مردمی برشمرد.

مرتضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات فلسطین و مقاومت مردم مظلوم غزه ابراز داشت: هم اکنون شاهد هستیم که مردم فلسطین تنها به حرم دفاع از خاک و حق حیات خود، مورد شدیدترین حملات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته‌اند و این اقدامات ظالمانه با حمایت دولت‌های غربی در حال رخ دادن است.

وی تصریح کرد: غذای مردم فلسطین اکنون همراه با خون است و مردم جهان این ظلم و ستم را برنمی‌تابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها