رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

عملیات «وعده صادق» اقتدار نظام اسلامی را به غرب نشان داد

«موسوی‌میرزایی» گفت: عملیات «وعده صادق» اقتدار جمهوری اسلامی را به غرب و اسرائیل نشان داد و شرایط به نحوی فراهم شد تا کشور‌های جهان نیز عملیات «وعده صادق» را حق ایران دانستند.
کد خبر: ۶۶۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰ - 29April 2024

عملیات «وعده صادق» قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی را به غرب و اسرائیل نشان دادبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «سید محمد موسوی‌میرزایی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند امروز (دوشنبه) در تجمع تعدادی از دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در حمایت از دانشجویان و اساتید آزادیخواه حامی فلسطین و محکومیت برخورد با آنان در آمریکا، اظهار داشت: در حالی تجمعات این روز‌های آمریکا شعله‌ورتر و پررونق‌تر می‌شود که نظام حاکم آمریکا برخلاف ادعای آزادی بیان و ادعای حمایت از حقوق بشر، اقدامات تنبیهی و تهدیدات جدی نسبت به دانشگاه‌ها، اساتید و دانشجویان انجام داده است.

وی بیان داشت: در خیزش اخیر دانشجویان آمریکا و اروپا، نکته حائز اهمیت این است که دانشجویان و اساتید معترض از یک طیف و نژاد نیستند، حتی از یک دین و مذهب هم نیستند، مسلمان، مسیحی و حتی یهودی در برابر جنایات اسرائیل به میدان آمدند و این دانشجویان دارای دغدغه‌های انسانی و سیاسی اجتماعی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه اتفاقاتی که در مدت اخیر در جمهوری اسلامی و در بعد جهانی اتفاق افتاد نشان از بیداری انسانیت و اسلامیت است، تبیین کرد: در تمدن اسلام با محوریت جمهوری اسلامی ایران و غرب، پیروزی قطعی از آن ایران است و غرب در تلاش است تا این پیروزی را به عقب بکشاند.

موسوی‌میرزایی با تأکید بر اینکه امت اسلام برای آزادی و آزادگی تلاش می‌کند، افزود: در حال حاضر ما شاهد یک حرکت جهانی و بیداری انسانی هستیم و دانشجویان ما با تجمع در دانشگاه‌ها، حمایت خود را از دانشجویان حامی فلسطین و محکومیت برخورد با آنان در آمریکا و اروپا را اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در غرب یک هیمنه برای اسرائیل ساخته بودند و می‌گفتند این کشور یک ابرقدرت در دنیا است، گفت: عملیات «وعده صادق» قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی را به غرب و اسرائیل نشان داد و شرایط به نحوی فراهم شد تا کشور‌های جهان نیز عملیات «وعده صادق» را حق ایران دانستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با تأکید بر اینکه عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالی گنبد آهنین و اسرائیل در هم شکست، مطرح کرد: جمهوری اسلامی خون‌ریز نیست در صورتی که در تفکر اسرائیلی، کودک‌کشی برای رسیدن به اهداف رواج دارد و اسرائیل تنها مکانی برای خواسته‌های غرب است تا تفرقه ایجاد کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار