پیام تبریک رئیس‌جمهور در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت‌های آسیا

حجت‌الاسلام «رئیسی» با صدور پیامی، قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۶۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸ - 28April 2024

پیام تبریک رئیس‌جمهور در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت‌های آسیابه گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید‬ ابراهیم‬ رئیسی» ‬ رئیس‌جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت.

متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می‌نمایم و امیدوارم این پیروزی که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه‌های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایه سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسالت دارم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها