نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

زیارتگاه‌های شهدای گمنام، فصل تازه‌ای در هدایتگری و نورانیت رقم زدند

حجت‌الاسلام «غفوری» گفت: مکان‌های مناسبی برای تدفین شهدای گمنام، به‌ویژه در مناطق تفریحی و گردشگری، انتخاب شده است و زیارتگاه‌های شهدای گمنام در کشور، فصل تازه‌ای در هدایتگری و نورانیت رقم زدند. 
کد خبر: ۶۶۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷ - 28April 2024

زیارتگاه‌های شهدای گمنام، فصل تازه‌ای در هدایتگری و نورانیت رقم زدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «حبیب الله غفوری» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در دیدار با سردار «بهروز خوشبخت» مدیرکل و معاونین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه و تشکل های مردم نهاد در دفاع مقدس، شهدای گمنام را در عالم کم‌نظیر خواند و اظهار داشت: شهدای گمنام ما با اخلاصی که داشتند، از خداوند متعال خواستند که در زمین گمنام باشند. آن‌ها به فرموده حضرت علی (علیه‌السلام) در آسمان معروف و در زمین مجهول‌اند.

حجت‌الاسلام‌ غفوری با اشاره به اینکه مکان‌های مناسبی برای تدفین شهدای گمنام، به‌ویژه در مناطق تفریحی و گردشگری، انتخاب شده است؛ گفت: زیارتگاه‌های شهدای گمنام در کشور، فصل تازه‌ای در هدایتگری و نورانیت رقم زدند. 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه گاهی اخباری به گوش می‌رسد که متأسفانه در مواردی حرمت شهدا به‌شایستگی حفظ نمی‌شود، عنوان کرد: دشمن فضای مجازی را آلوده کرده و اعتقادات افراد جامعه را هدف گرفته است. اگر تربیت صحیح صورت نپذیرد، جوانان به موارد منفی جذب می‌شوند و از روی ناآگاهی آن‌چنان که در شأن شهدا است، حرمت آن‌ها را حفظ نمی‌کنند. 

وی با تصریح اینکه محل تدفین شهدای گمنام در پارک کوهستان، ظرفیت و زمینه تبدیل‌شدن به زیارتگاهی تأثیرگذار را دارد، اظهار داشت: باتوجه‌به اینکه همه دستگاه‌ها آمده و مشتاق خدمت به شهدا، به‌ویژه شهدای گمنام، هستند؛ لازم است با برنامه‌ریزی صحیح و مناسب و تأمین زیرساخت‌های موردنیاز، رفاه زائران تأمین شده و از این ظرفیت عظیم به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها