معاون عملیات نیروی زمینی ارتش: 

عملیات «وعده صادق» امید را در دل مظلومان منطقه زنده کرد

امیر سرتیپ «چشک» گفت: عملیات «وعده صادق» معادلات منطقه‌ای را تغییر داد، قدرت پوشالی استکبار و رژیم خبیث صهیونیستی را در هم شکست و موجی از امید را در دل امت‌های مظلوم منطقه زنده کرد.
کد خبر: ۶۶۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲ - 28April 2024

امیر سرتیپ چشکبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کریم چشک» معاون عملیات نیروی زمینی ارتش، با حضور در تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش، از بخش‌های مختلف این پایگاه بازدید کرد.

امیر سرتیپ چشک در حاشیه این بازدید در جمع کارکنان تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش با اشاره به جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: امنیت پایدار و مداوم، یکی از مؤلفه‌های اساسی در تأمین ثبات و آسایش عمومی و اجتماعی کشور است و این مهم، جز با ایثارگری و جانفشانی نیرو‌های مسلح میهن عزیز اسلامی محقق نشده است.

معاونت عملیات نیروی زمینی ارتش ادامه داد: حاضربه‌کاری و افزایش توان رزم در تمامی ابعاد این نیرو از مطالبات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) از نیروی زمینی ارتش است که تجلی این فرمان مطاع معظم‌له، مأموریت‌پذیری و استقرار تمامی یگان‌های نیروی زمینی ارتش در هر نقطه و شرایطی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به عملیات «وعده صادق»، به قدرت بازدارندگی و توان دفاعی نیرو‌های مسلح اشاره و خاطرنشان کرد: امروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، مایه افتخار جهان اسلام هستند و نمونه‌ی بارز صلابت و افتخارآفرینی نیرو‌های مسلح نظام اسلامی، در عملیات وعده صادق مشهود بود؛ عملیاتی که با قدرت و هیبت بی‌‎نظیر خود توانست، معادلات منطقه‌ای را تغییر دهد، قدرت پوشالی استکبار و رژیم خبیث صهیونیستی را در هم بشکند و موجی از امید را در دل امت‌های مظلوم منطقه زنده کند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها