معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی:

جریان احیای امر اهل‌بیت (ع) دائما باید به‌روزرسانی شود

حجت‌الاسلام فقیه اسفندیاری گفت: باید تلاش کنیم احیای امر اهل‌بیت علیهم‌السلام دائما به‌روزرسانی شود که تحقق این مهم نیازمند آن است تا قالب‌های نو و جدید را بیاموزیم.
کد خبر: ۶۶۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷ - 28April 2024

جریان احیای امر اهل بیت(ع) دائما باید به‌روزرسانی شودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین «مصطفی فقیه اسفندیاری» معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی در دیدار با جمعی از علمای کشور هندوستان اظهار داشت: شما افسران توانمند، زبده و کارکشته جنگ نرم در دوره تمدنی هستید و در خط مقدم این جنگ حضور دارید.

وی افزود: بایستی مبتنی بر نیاز‌های مخاطب خود برنامه‌های عمیق و گسترده فرهنگی، سیاسی و اجتماعی تهیه کنید.

معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: اقدامات شایسته و تبلیغی ارزنده شما افسران جنگ نرم، مصداق احیای امر اهل‌بیت علیهم‌السلام است و اقدام شما مشمول دعای حضرت رضا (ع) قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام‌ فقیه اسفندیاری ادامه داد: هر واژه‌ای که در خطبه‌های نماز جمعه ایراد می‌شود، گامی در راستای احیای امر اهل‌بیت علیهم‌السلام است از همین رو باید بر این نعمت خدا را شاکر باشیم.

معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی گفت: باید تلاش کنیم احیای امر اهل‌بیت علیهم‌السلام  دائما به‌روزرسانی شود که تحقق این مهم نیازمند آن است تا قالب‌های نو و جدید را بیاموزیم. یکی از زیبایی‌های قرآن کریم لطافت در آیات است ما نیز به تاسی از این کتاب شریف باید از واژه‌های لطیف و نو در امر احیا استفاده کنیم.

به گفته وی، تجربه بشری اثبات کرده گاهی انسان تحت تاثیر قوای نفسانی قرار دارد، در واقع نبی درونی نیازمند دستگیری حجت بیرونی است و از رسالت انبیای الهی هویدا می‌شود انسان دائماً نیازمند دستگیری این جریان الهی است.

حجت‌الاسلام‌ فقیه اسفندیاری تصریح کرد: برای تحقق شبکه‌سازی مبتنی بر معنویت و اسلام اصیل، باید کار را با جوانان آغاز کنیم. همان‌گونه که رسول الله (ص) در جریان اسلام کار را با جوانان آغاز کرد.

معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی،: ما باید نسل جوان را دریابیم و آنان را بیشتر پای منابر در مساجد ببینیم. راز موفقیت ما این است که در میدان و در میان مردم حضور داشته باشیم و نیاز‌های آنان را از نزدیک درک کنیم. اینجاست که کلام ما اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها