هم‌اندیشی فعالان خانواده در فرهنگسرای عطار نیشابوری

مهدی‌پور گفت: نشست هم‌اندیشی فعالان حوزه خانواده منطقه ١٠ با عنوان «جامعه پرداز خانواده» و با هدف شناسایی و معارفه و هم افزایی فعالان مسئله محور حوزه‌ی خانواده در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می‌شود. 
کد خبر: ۶۶۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵ - 28April 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، «خدیجه مهدی‌پور» مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۰ و رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری با اظهار داشت: نشست هم اندیشی فعالان حوزه خانواده منطقه ١٠در رویدادی با عنوان «جامعه پرداز خانواده» و با هدف شناسایی و معارفه و هم افزایی فعالان مسئله محور حوزه‌ی خانواده روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ در فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می‌شود. 

وی گفت: تیمی ۱۵ نفره، متشکل از کارشناسان فرهنگی هنری ماه هاست در حال شناسایی، ارزیابی و ارتباط گیری با کنشگران فعال حوزه خانواده در منطقه ۱۰ می‌باشند تا بتوان در رویدادی مساله محور بر اساس بوم منطقه این فعالین و نوع فعالیتشان را با هم به اشتراک بگذارند. وی ادامه داد: موضوع خانواده از جمله موضوعاتی است که در همه‌ی سازمان‌ها و نهاد‌ها بعنوان یک رویکرد و جزو دغدغه‌های اصلی دلسوزان و صاحب نظران فرهنگی و اجتماعی است و این مدیریت هم از این قاعده مستثنی نیست. 

ییس فرهنگسرای عطار نیشابوری درباره محورهای مورد بحث عنوان کرد: در این رویداد کنشگران و فعالین حوزه‌ی خانواده در پنج محور: ازدواج، هویت زن، جمعیت، فرزند پروری و طلاق شناسایی و جهت هم افزایی و حتی حیات مجموعه‌های خود به هم معرفی خواهند شد تا بتوانند عملیات‌های مشترک تعریف و به حله مسایل خانواده‌های محور‌های یاد شده کمک نمایند. 

هم‌اندیشی فعالان حوزه خانواده در فرهنگسرای عطار نیشابوری

مهدی پور افزود: این مدیریت از مراکز فعال در حوزه‌ی سبک زندگی، مبلغین و گروه‌های تبلیغی، مجموعه‌های علمی و پژوهش محور، موسسات، مراکز مشاوره، مساجد و هیات مذهبی فعال در حوزه‌های اجتماعی، خیریه‌ها، گروه‌های جهادی، گروه‌ها و کانال‌های مجازی، کنشگران و اساتید برجسته و بنام حوزه‌ی خانواده دعوت می‌نماید تا در این رویداد شرکت و با هم افزایی بتوانیم اقدامات مؤثری در مقابله با آسیب‌های اجتماعی حوزه خانواده در منطقه ۱۰ و شهر تهران انجام دهیم. 

علاقمندان به این رویداد کشوری می‌توانند به فرهنگسرای عطار نیشابوری واقع در میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، انتهای خیابان شهید امیر قلی مراجعه و یا با برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۵۵۱۳۵۵۵۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها