برگزاری یادواره شهدای کارگر شهرستان شفت

همزمان با هفته گرامیداشت کار و کارگر، یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۸ - 28April 2024

برگزاری یادواره شهدای کارگر شهرستان شفتبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، همزمان با هفته گرامیداشت کار و کارگر یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت با حضور فرماندار شفت، امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه ناحیه شفت، رؤسای ادارات، جامعه کارگری و مدیران شرکت‌های تولیدی در سالن همایش کارخانجات شهرک صنعتی خرفکل شفت برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام حکیمی امام جمعه شهرستان شفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، خصوصا شهدای صنف کارگری گفت: کارگران از مهمترین ارکان رشد تولید هستند که منجر به مهار تورم در کشور می‌شوند.

وی با بیان اینکه قشر زحمتکش کارگری به عنوان بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی کشور شبانه‌روزی در تلاش و تکاپو هستند، افزود: کارگر در فرهنگ اسلامی دارای شأن و منزلت والایی است و بنا بر احادیث ائمه اطهار (ع) کسانی که برای روزی خانواده تلاش می‌کنند، همانند مجاهد فی سبیل الله هستند.

حجت‌الاسلام حکیمی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار‌های مختلف به منزلت و ارتقای جایگاه کار و کارگر پرداخته‌اند، یادآور شد: کارگران در همه برهه‌ها از جمله پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و تحریم‌ها نقش کلیدی داشته‌اند.

در پایان این مراسم از سه خانواده معظم شهدای کارگری و کارگران نمونه شاغل در شهرک‌های صنعتی شفت تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار