در نشستی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: اجرای برنامه‌های سوم خرداد در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران

سرهنگ «سلامی» با تأکید بر تلاش برای حضور راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و سربازان نیرو‌های مسلح در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران گفت: برای اجرای برنامه‌های سوم خرداد و هفته دفاع مقدس در این مکان برنامه ریزی شود.
کد خبر: ۶۶۳۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷ - 27April 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران: اجرای برنامه‌های سوم خرداد در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جلسه با سرهنگ «محمد عباسپور» مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌هاس دفاع مقدس سپاه کربلا با تأکید بر تقویت تعامل و هم افزایی بین دو مجموعه اظهار داشت: جهت گیری فعالیت‌های امسال ما با محوریت دومین اجلاسیه شهدای استان مازندران خواهد بود.

وی همچنین تلاش برای حضور راهیان نور دانش آموزی، دانشجویی و سربازان نیرو‌های مسلح در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را از اهداف برشمرد و افزود: برای اجرای برنامه‌های سوم خرداد و هفته دفاع مقدس در این مکان برنامه ریزی شود.

سرهنگ سلامی پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات را ظرفیت مهم و موثر فرهنگی برای یادمان‌های شهدای گمنام برشمرد و گفت: شهدای گمنام مظلوم‌ترین شهدا هستند و نباید در غربت بمانند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار