امام جمعه لامرد:

مردمی شدن اقتصاد چتر نجات تولید است

حجت الاسلام آزاد امام جمعه لامرد تاکید کرد: دولت زمینه مشارکت و انگیزه مردم برای ورود به عرصه اقتصاد و تولید را افزایش دهد تا با ورود مردم به اقتصاد چتر نجات تولید شوند.
کد خبر: ۶۶۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۳ - 26April 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت الامردمی شدن اقتصاد چتر نجات تولید استسلام «محمدجواد آزاد» امام جمعه لامرد در خطبه‌های این هفته این شهر جنوبی استان فارس که در مصلی الغدیر این شهر با شکوه و عظمت خاصی برگزار شد به دوازدهم اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد فرزانه، عالم باتقوا و الگوی ایمان و استقامت، علامه مطهری بعنوان روز معلم اشاره کرد و اظهار داشت: استاد مطهری سرمشق معلمان و اساتید ایران اسلامی ست که در دوره عمر پربرکت خود جهاد علمی کرد و در مبارزه با فرقه‌های گوناگون، معارف ناب دینی را انتقال دادند تا جامعه حق و باطل را تشخیص دهد.
 
وی گفت: شهید مطهری شخصیتی بود که بالاترین خدمت را به جامعه کرد و باید قدر چنین معلمان و اساتیدی را بدانیم.
 
امام جمعه لامرد با بیان این مطلب که مردم باید به اقتصاد ورود کنند اظهار کرد: آن چیزی که باید در جامعه نهادینه شود این است که اقتصاد اجتماعی شود و مردم ورود کنند، که راهکار آن را رهبری فرمودند، زیرا این مدل اقتصاد باعث نجات چتر جامعه و تولید است.
 
حجت الاسلام آزاد تصریح کرد: از مسوولین این توقع داریم که باتوجه به ظرفیت‌هایی که در منطقه بوجود آمده موانع و شرایط را برای سرمایه گذاری برطرف و تسهیل کنند و مردم در قالب تعاونی‌های کوچک مشارکت کنند.
 
خطیب جمعه لامرد بیان کرد: راه حل این مشکل بزرگ اقتصادی که در جامعه وجود دارد این است که خود مردم ورود کنند و اقتصاد اجتماعی و مردمی شود و سرمایه‌های اقتصادی پای کار بیایند.
 
وی به وضعیت منطقه و فلسطین اشاره کرد و گفت: اخیرا آمریکا مخالفت خود را با اینکه فلسطین به عنوان یک کشور مستقل و عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل بپذیرند که خداوند اراده کرده تا این مردم مظلوم و مقاوم فلسطین را بعنوان مسئله اول جهان باشد.
 
وی افزود: مقاومت مردم فلسطین باعث شده که هر آزادمردی در این عالم هستی صدای این مظلومین را بشنوند و در عالم دیده شده و خواست خداوند بر این شده که این مقاومت عبرتی برای مردم آزاده جهان باشد.
 
او با اشاره به شعله ور شدن اعتراضات ضد اسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا اظهار کرد: اختلاف در میان مردم آمریکا و سردمداران به خاطر ظلم به مردم جهان شدت گرفته و مردم فلسطین که در جبهه حق هستند در مقام و جایگاه جبهه حق است و هر کس می‌خواهد سعادتمند شود باید حامی مردم مظلوم فلسطین باشد.
 
گفتنی است در نمازجمعه امروز لامرد، میزخدمت مشاوره حقوقی قضایی و مشاوره خانواده نیز برپا شد.
 
همچنین در نمازجمعه این هفته لامرد همچون هفته‌های قبل نمایشگاه کتاب امانتی رایگان توسط صمد صفری یکی از بسیجیان فعال لامردی صورت گرفت که با استقبال خوب نمازگزاران لامردی روبرو شد.
 
خبرنگار:محمود صابری زاده
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار