مسئول مرکز توسعه فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

جشنواره فعالان دفاع در فضای مجازی، در بخش‌های دانش آموزی و عمومی برگزار می‌شود

«معتمدی» گفت: ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در  ۲ بخش دانش آموزی و عمومی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲ - 26April 2024

جشنواره فعالان دفاع در فضای مجازی، در بخش‌های دانش آموزی و عمومی برگزاری می‌شود«مهدیه معتمدی»، مسئول مرکز توسعه فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار  دفاع‌پرس در لرستان از برگزاری ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در این استان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره در دو بخش دانش آموزی و عمومی برگزاری می‌شود.

معتمدی با اشاره به محورها و قالب‌های جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی بیان کرد: پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، نرم افزارهای کاربردی، کلیپ و موشن گرافی، پویانمایی و اینفوگرافی محورها و قالب‌های این جشنواره است.

وی با اشاره به گاهشمار ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا یکم خرداد ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند آثارشان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مسئول مرکز توسعه فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه در ماه‌های اخیر با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، پیام رسان‌های اجتماعی وطی جلسات حضوری با فعالین فضای مجازی لرستان، اطلاع رسانی لازم در خصوص این دوره از جشنواره صورت گرفته است، تصریح کرد: تاکنون آثار مطلوبی به دبیر خانه این جشنواره در لرستان ارسال شده است.

معتمدی خاطر نشان کرد: امیدواریم در فرصت باقی مانده، آثار قابل توجهی  به ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در  لرستان ارسال شود و مانند دوره‌های گذشته این جشنواره شاهد موفقیت های جوانان لرستانی باشیم.

وی تببین، انعکاس، ترویج ارزش‌های فرهنگ غنی دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، اندیشه ‎پروری، معرفت‎افزایی، انتقال آرمان‌های ارزشی و بینش‌های دفاع مقدس و مقاومت در قالب‌های جدید و نو، جلب مشارکت نهادها و فعال‌های فرهنگی برای مشارکت و فعالیت در فضای مجازی با حیطه دفاع مقدس را از مهمترین اهداف این جشنواره برشمرد و افزود: استفاده از ابزارهای نوین برای انتشار مفاهیم دفاع مقدس، شناسایی فعالان عرصه دفاع مقدس و استفاده از این فعالان در شبکه سازی‌های مورد نظر، ایجاد زیرساخت مناسب و حمایت از فعالان این عرصه، تهیه بانک اطلاعاتی از فعالان عرصه دفاع مقدس، تلاش برای نخبه پروری در عرصه‌های مختلف از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره ملی است.

مسئول مرکز توسعه فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان ادامه داد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در پیام رسان‌های داخلی به شماره 09168485317  و یا به آدرس دبیرخانه، خرم آباد- خیابان اندیشه-جنب ترمینال شرق- کوچه اندیشمند 9- پلاک 1 – کد پستی68766-66833 ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار